Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Inför träffar Bankörning i norr | 1, 2 >> 1 besök senaste veckan (4418 totalt) |
Vi är ett gäng som återigen har hyrt Kemora banan i Finland till denna sommar.
Banan är preliminärbokad två dagar, Måndagen den 28/6 samt onsdagen den 21/7. Troligtvis blir det den 28 vi kör på. Kostnaden beror på hur många bilar som kommer men räkna från ca 500:-/bil. Kemora ligger ungefär 50 mil öster om Luleå och är en ganska snabb samt mycket rolig bana. Några varv runt banan i en BMW 320i E36 http://koni.no-ip.biz/kemora_2002/Ke http://www.veteli.fi/kemora För mer info, kontakta mig. Edit: Banan är öppet 09:00-20:00 (tänk bara på att det är finsk tid om ni kör dit på en gång) Edit2: Den 28/6 är spikad, men vi kommer även att köra den 21/7 ifall det är stort intresse. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Den ligger i höjd med Wasa några mil innåt landet. Kemora har #23 _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Bildadressen säger: www.sbf.se/bilder/racemap.gif _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
_________________ Magnus Thomé |
||||
Nummer tretton skulle inte jag kalla en riktig racingbana i alla fall... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Vadå inte Acr i år?
Jag mailade vad han nu heter i norge som håller i dom där träffarna bara för en månad sedan, och då sa han att det skulle bli körning där i år troligtvis i juni. Hoppas bara att det inte är ändrat _________________ Daniel Henell Alfa 75 3.0 Golf GTD Passat TDI |
||||
Jo det blir en träff där i juni men BMWCCN kommer inte att ha någon körning där iår.
http://www.sommertreff.no/ _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Det vore intressant, men jag prioriterar nog Gotland Ring i sommar... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Niklas Sandström vad kör du med för bil?
Är du mekaniker eller vad har du för samband med Tiger ? Jag var och tittade i Morjärv, synd att motorn for när ni var på väg om Jansson. _________________ Daniel Henell Alfa 75 3.0 Golf GTD Passat TDI |
||||
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Har missat den här frågan men visst är motorcyklar välkommna, vi kommer dock inte att blanda bilar och mc på banan samtidigt. Ev. kommer det en Veidec Trophy förare med sin SS600. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Inför träffar Bankörning i norr | 1, 2 >> 1 besök senaste veckan (4418 totalt) |