Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
16314 besök totalt |
SÄLJES: Porsche 997 GT3 Cup 2008. SÅLD.
Välservad, svensksåld cup som rullat i Carrera Cup med bla Cralle Lindholm. Jag har kört den i Carrera GT Cup under 2012 med en tredjeplats i totalen som resultat. Växellådan är konverterad till den starkare 2009 års modell. "Blipstag" för automatisk mellangas vid nedväxlingar sitter monterad. Pris beror lite på vad man vill ha med för prylar men bil med tre uppsättningar hjul och luftlans samt stands vill jag ha ca 590.000 kr för. ![]() ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
Kan tänka mig att ta en luftkyld (dvs inget vatten) gatreggad Porsche i inbyte
![]() (Vincent, din turbo skulle sitta som en smäck ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
_________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
Re:
Såna här bilar går väl ej att regga så man kan köra på gata? _________________ Rafael Litwicki 911 turbo rsr -72 *backdate* M3 E30 -87 *clean* |
||||
Re:
Inte så bra bil för gat åka.... _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Nu åter till salu.
Detta var tänkt att bli min sista säsong men tiden räcker helt enkelt inte till så jag kommer förmodligen att avbryta efter Gelleråsen 5-6/7. Bilen kan visas och ev provåkas på åsen. _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
_________________ Philipp Klement |
||||
Nu tar vi nya säljtag
![]() Hänt sedan sist: Lådan renoverad samt ny komplett koppling monterad. Bilen har nu gått 13786 km eller 104 tim. Ring eller maila för mer info lars@veritasab.com 070-3008676 Kom å köp. ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
16314 besök totalt |