Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (2160 totalt) |
KÖPES: Smala 4x100 fälgar till Bmw för isdäck
Hej Måste ha tag i några fälgar till mina is-däck, är inte helt hemma på vilka bredder man bör köra, men däcken är 155-15. Så något i stil med 6 tum breda plåtfälgar borde väl vara på sin plats, ska sitta på min turbobreddade 2002 -73 så lågt ET är ett önskemål, men i värsta fall så har jag spacers. Glömde jag säga att det ska vara billigt med? ![]() ![]() // Simon _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
Fälgar!
Hejsan! Det billigaste du kan få fatt i är nog Opel 6x15" från typ vectra, ända är ett et på 49... VW stålfälgarna från GTI hade et 38 , men är mkt ovanliga. Annars kanske du kan ta ett par opel och vända centrummet, så som ä poppis på volvo 740 numera.. De tar ju 16" v70 och vänder centrum. Ett tips kan vara http://www.oclbrorssons.se/6251_SE.h Tyvärr har de inte med äldre än typ 10-12år.. Många 90 talare hade 15" med i 4-100, men då kanske man får slipa upp navhålet.. Troligen är det bästa ett par halvsunkiga 15" alu Jag har 4st från just Opel. Mvh Emil _________________ Emil Nilsson Ordförande Audi Clubsport Team Tidsoptimisterna Racing Audi Club Sport |
||
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
Finns det is i Skåne?
![]() Var tänker du köra? Inte omöjligt att man kan ta ner Opeln (som jag inte blir av med) och köra lite is med. ![]() |
||
Re:
Finns lite sjöar runt älmhult,örkeljunga och ryd som fryser ordentligt. Men blir det riktigt kaklt så fryser ju till och med ivösjön ![]() ![]() Come and join me! _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
Re:
Å den, den har ju 2 st skeva fälgar med ju! _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
Re:
![]() |
||
opel fälgar
Hej.. har ett gäng 15" fälgar till opel.. 100*4 med et 49 om det är intressant.. billigt dessutom.. hör av dig om du är intresserad. är i vinslöv var veckodag och från januari även bosatt där.. mvh _________________ Daniel Petersson |
||
Asså isdäcken brukar ju bara mellan 110-145 i bredd och 16" brukar ibland vara 165 väl.
De fälgarna du skall ha om du har smala däck är ju Golf nödreservhjul, 5-6" är allt för brett _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
Re:
6.5 är inga problem, 5.5 kör de flesta med _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||
Hej
Däcken sitter nu på 6,5 tums fälgar till e36 just nu, så det funkar uppenbarligen! Däcken är f.ö 155or _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
Re: opel fälgar
Du råkar inte ha några bilder på dessa? ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||
Har friska alu som det sitter fina 195or på .. . Suttit på en vectra och har et37 ..
Sitter navringar i Alu på dem.. Se annons i säljes ![]() _________________ Jonathan Danell Kör svart E34 touring och svart E30 touring med plast från www.specialsvarv.se |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1 besök senaste veckan (2160 totalt) |