| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: läsk/öl-kyl för törstiga garagemekare
|
6424 besök totalt |
|
Typ coca-cola, fast utan reklam. Dubbelglas i dörren = energisnålt 5st flyttbara hyllor Funkar galant. 1500:- _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Vad vill du ha bild på
Duger en Staropramen
Den är väldigt lik denna, fast med hyllor i träribbor. http://www.maskingrossisten.se/produ _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Bara hojta till när du övertalat dig själv...
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
|
Re:
Nåå, hur känns det..ska vi göra affär? _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
|
_________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
|
Re:
På lördag är jag nog på mantorp och vet inte om jag är hemma på söndag heller. Beror lite på hur lördagen blir. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Inga problem, annars kanske pm funkar? _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Vilka tider kan det hämtas? Har ett antal polare som kör lastbil i STHLM, men då måste den kunna hämtas dagtid, om jag kan övertala nån av dem att hämta upp kylen... Vad säger herrn?
//Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
|
Re:
Du bjöd ju bara 500:- , och 900rr tyckte det var ok med 1000:- tydligen
Får väl anse att 900rr har tingat det _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Jo jag har ju insett att 500:- inte var ett acceptabelt bud...så jag var beredd att betala vad du ville ha...men är ju tydligen 2:a på pucken nu..
Skicka PM om det förmodan är kvar nästa vecka lr så!
//Tobbe _________________ _________________ Torbjörn Svensson 81 BTG BMW M8 COMPETITION -21 FORD RANGER WILD TRACK -18 TRAFIC -17 Och alltid nån/några gamla Volvos. |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
6424 besök totalt |