Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3970 besök totalt |
SÄLJES: Värsting EVO 3 586whp...Perfekt till isen...
Evo 3 -95 Svart metallic evo 3 -95 Riktig värsting byggd på dom bästa grejorna inget kinaskit... Kan ju börja med att jag kommer garanterat glömma något... Motor: 6 Bultad bottendel,Arp Bultar,Acl racelager,Eaglestakar,Wiseco kolvar,Hks-kammar,Justerbara kamdrev,Rostfria ventiler ,hårdare fjädrar,Autronic sprut,Msd tändning med separata spolar,Tial 44mm Wg, Garret gt-40 turbo,Tilton koppling,Svetsad centerdiff Alukylare,Hks-dump,Rejäl alu ic,Aeromotive sopparegulator och filter Silikonslangar lite överallt Sitter coilovers som är justerbara runtom även justerbara topplagringar fram Slitsade skivor runtom... Sitter en skruvbur i den men den går ju ta ur om man vill.. inget sågat för att få i den... 586 whp på e85 lämnar motorn Bromsad och justerad hos Jrm... Bilen har papper ifrån Irland men den är inte inreggad i Sverige i dagsläget men papprena för det finnes Medföljer diverse reservdelar till bilen samt även original oz 15" fälgarna Skicket på bilen kosmetiskt är hyffsat inget utställningsobjekt utan det är en gammal bil... Pris : 79 000:- 070-6344007 ![]() ![]() _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||
Är det denna som det fanns en film på för några år sen där den åker runt på isen o låter som värsta grupp b monstret?
_________________ Pontus Sandahl Mitsubishi Lancer Evo III Certifierad bilvårdsnörd www.cdbilvardsprodukter.se Mantorp 1.33.8 (Evo 3) |
||||
Japp det är korrekt det är denna bilen och det var senaste och mer eller mindre enda gången jag använde bilen den har mestadels samlat damm i garaget sen pågrund av andra projekt....
Nästan värt och köpa den för bara ljudet ju ![]() _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||
hur funkar de med att sälja icke inreggade bilar, är det inte bara första ägaren sedan importen som får regga in den?
har för mig ja läst nått om bilar som fått exporteras reggas in i annat land sen tillbaka för att kunna komma igenom all pappersexercis eller har ja blandat ihop det med något annat importproblem? förlåt för lilla trådkapningen möjligen sabbat annonsen men tänkte så ingen köper den sen får problem med inreg, så ni kanske kan lösa de innan du säljer den om du hittar nån som vill ha den inreggad.. nåja pma en mod för att ta bort de här om du tycker de e opassande så får dom ta bort det. Mvh Björne _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||
Re:
|
||||
Re:
Grejen som är (om man inte går via fullmakt/ombud och sen gör ägarbyte) när man byter ägare är att man får göra ny ursprungskontroll. All pappersexcercis innebär vid inregg från utlandet en underskriven blankett man fyller i på nätet, regbevis i original (kan blir trixigt om det redan är inskickat men borde ju finnas i register hos trafikverket) samt köpekvitto. http://www.transportstyrelsen.se/sv/ _________________ Peter Strandberg Alfa Kombi |
||||
Ingen fara jag kör med öppna kort och tänker inte lura någon på nåt sätt så det är okej...
![]() Jag har uppgifter på ägaren i Irland om man behöver något av honom har även uppgifter vem som har tagit in den i sverige så kontakterna finnes för att lösa allting men sen med tanke på motrns ombyggnationer så kanske man hellre vill ha bilen att busa med på isen eller vad som helst eller bara använda den som donator och ta motorn vad vet jag.... Hoppas bara att någon vill ha en rolig bil som är löjligt rolig att köra på isen exempelvis med ![]() ![]() _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||
Jag har importerat bilen, och byggt det som sitter på den. Den har varit in på reggbesikting tidigare men har nån tvåa... bla hade dom åsikter om motorn fast den bara hade annat luftfilter o lite sånt krafs på den tiden, han som reggade var helt efterbliven tyvärr. Men allt går att lösa men enklast med en annan kaross eller en Lancer syskonbil. Som sagt så går det bra att få tag på han som hade den i irland och behöver jag som första ägare vara med på reggbes så hjälper jag till.
_________________ Fredrick Westlund, Avesta |
||||
Dumpar priset nu i ett sista försök innan det blir blocket.....
75.000:- bvsa ge mig iaf lite bud nu...... _________________ Mikael"Diket" Borggren Kör:Saabsther ss7 Särskilt TNX till: Millway,Ralphs Däck, Jolisvets,Kalmar bläster och lack, Esther.se,Jeppsson,Jimmy,Molle m.f.l |
||||
Du kan få en V40 T4 i jämt byte
![]() Hade ja haft pengarna hade ja lätt köpt den för den går ruggit bra å motorn hade gjort sitt jobb i min 2:a......... Hade du någon drivaxel över?? Höger fram?? ![]() _________________ Anders Kembring Passat Kombi TDi Opel Vectra Honda Civic Type R Mitsubishi Evo 3 Mitsibishi Evo 2 Opel Astra Gsi 16v |
||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3970 besök totalt |