Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2772 besök totalt |
hej alla bilgalningar, har äntligen förverkligat en gammal dröm dvs den här.. ska försöka lära mig att svänga nästa år o har säkert 1000 frågor, har förstått att det här är svaren finns mvh uffe
![]() _________________ Ulf Einarsson |
Välkommen och grattis till rätt bil. Jag kan tipsa om att gå med i Porsche Club Sverige. 600 spänn om året och gratis slalomkörningar och billiga banmöten med bra organisation och duktiga instruktörer.
Gillar fälgar och vinge på din bil. ![]() _________________ Jocke Rydell |
Ja, det vore ju roligare om det var april men samtidigt tror jag att det blev bättre pris nu, fick ner den 15 k samt att jag åker med den fina helgdagar hela november.. Lacken är dålig med stenskott o den lackades om i slutet på 90 talet, ska va svart egentligen. Anledningen var att en av tyska ägarna åkte mycket på ringen, då var cupfälgarna, vingen kjolarna o fronten smurfblå, sponsringslack trodde Stefan... Ska fixa lite med den i vinter, sätta i stolarna, byta till Momoratt samt vätskebyten.. Ev logga upp den typ martiniracing samt lokala racekompisars loggor, kan åka nästa år med busutseende o lacka den i original till år 2...
_________________ Ulf Einarsson |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
2772 besök totalt |