Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2936 besök totalt |
Hej är det någon som vet vad denna fälgen heter?! Har letat ihjäl mig snart utan att en gång hitta på denna fälg på bild
![]() Skulle uppskatta om någon vänlig själ skulle kunna hjälpa mig! ![]() ![]() _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||
_________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||
Har du provat att leta reda på föraren till bilen på bilden samt dennes team via Google? Att ställa frågan till dom kan vara ett sätt. Vet dom inte, fråga om chassinumret på bilen. Finns kanske redan på Supertouringregister.com. Får du tag i chassinummer, ställ en fråga/efterlysning på sidor som http://www.ten-tenths.com/ , exempelvis under "chassihistorik". Går även att ställa frågan utan att veta chassinummer så klart. Dock kanske du inte bör förvänta dig svar inom 2 dagar... Det är inte samma OZ-fälgar som på denna? ![]() Står nere på BMW's anläggning på Nurburgring. Om det är samma så är det ju lätt att dra iväg ett mail. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
||||
De fälgar på BMW:n jag länkade till verkar vara samma dimension (19") och har också 18 ekrar, likt de som eftersöks. Även fälgcentrums utformning ser likadan ut. OZ Superturismo är ju mer en gatfälg, de som eftersöks är rena race-dito:n med centrumbult.
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
||||
Så nu fick jag fin respons!
![]() Stor tack! Jag har hittar samma fälgar som ni lagt fram, men det verkar som att centrumet klart skiljer sig från centrumbult och 5-bult, så jag har varit väldigt osäker på om jag träffat rätt! _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||
Jag har sökt i tre veckor tror jag på nätet, försökt att PM lite folk på 10/tenths men inget har kommit upp som jag inte redan var medveten om. Finner det högst underligt att en fälg ska vara så svår att råka på! _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||
320i-bilarna verkade använda nå' OZ Racing fälgar ibland. Här är en annons på en bil med liknande fälgar.
http://www.racecarsdirect.com/listin Dom vet kanske mer? EDIT: Ett par andra bilder: ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Jag prövar och slänger iväg ett mail där! _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||
Maila OZ och skicka med bilden och fråga, säg att du är sugen på att veta dimensioner för ditt racebilsbygge/replica, be att få mått på centrumbultar etc.... dvs gör en intressant köpesförfrågan
![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||
Mycket lurigt av dig Steffe! ![]() _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2936 besök totalt |