Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
WTCC final i Macau
1424 besök totalt
_aero
Luleå
Här sen Nov 2009

Trådstartare
Ganska imponerande hur överlägsna Chevroleterna är samt hur mkt fäste dom verkar ha fram!

http://www.youtube.com/watch?v=S9HZktKvTPM

Saab 9000 Aero
Citera
Tifosi
Myresjö
Här sen Apr 2007

Jag fattar inte hur dom kan fortsätta köra i Macau. I år dog ju en bilförare och en motorcyklist under kvalen. Sen brukar det inte va speciellt spännande race.
WTCC har ju i år vart ganska ointressant då Cheva har varit så överlägsna. Till nästa år försvinner alla fanriksstall. Då kanske det blir bättre.

BMW 328 E46 banåkabil
BMW 218d F22 bruksbil
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Tifosi skrev:
Jag fattar inte hur dom kan fortsätta köra i Macau. I år dog ju en bilförare och en motorcyklist under kvalen. Sen brukar det inte va speciellt spännande race.
WTCC har ju i år vart ganska ointressant då Cheva har varit så överlägsna. Till nästa år försvinner alla fanriksstall. Då kanske det blir bättre.

Alla? Honda är väl fabriksfinansierat?

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
_aero
Luleå
Här sen Nov 2009

Trådstartare
Tifosi skrev:

Nä macau verkar ju inte precis vara den säkraste banan och att köra motorcykel där känns ju helt livsfarligt :S

Cheva har väl varit nästan helt överlägsna i 2-3år nu? Visst är de ganska tråkigt att se på såna race men samtidigt tycker ja ändå de är lite imponerande att dom lyckats bygga en så bra bil, chassit på den kan ju inte va av denna värld. Hade ju varit kul att få lite mer info om deras chassin å vad som gör just dom så bra

Saab 9000 Aero
Citera
Bilder o videos
WTCC final i Macau
1424 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande