Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
10794 besök totalt |
Kalendern 2013 Porsche Sports Cup OBS!!!! Ändrade Datum
Här kommer planerad kalender 2013, ändringar kan ske men nästa 100% på denna Kalendern avser GT3 Cup Challenge samt Porsche Sports Cup Scandinavia Dessa race kommer att gå helintegrerat tillsammans med Norge 14 April Varm Up Gelleråsen 27-28 April Mantorp 18 maj Rudskogen 1 juni Andestorp 5-6 juli Gelleråsen 3-4 Augusti Knutstorp (tillsammans med BMW Cup) 24-25 Aug Alastaro (Porsche Festival ca 100 st race Porschar på plats) 7-8 Sept Mantorp Final ( Michelin Trophy) Ordf PCSR Johan von Berens |
||||
Ja inte kan man vara missnöjd med denna kalender
![]() Jag skickar in en anmälan till serien på en gång. Och när jag ändå håller på så bokar jag hotel och färja så är det klart. _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
||||
iom att suget på att anmäla sig till serien 2013 verkar stort så kommer här en länk
http://www.porschesportscup.se/Porsc |
||||
Tack för det Anders!
Det blir 944:an, kommer att starta en tråd om bilen. Den byggs av Peter Sandén ![]() Beräknas vara klar någon gång i januari. _________________ Gilbert Svensson Porsche 997 Carerra S -11 Porsche 944 S2 (Turbo) -91 (Race) NV Moped -54 |
||||
Re:
I dag kom anmälan fram. Äntligen. ![]() Välkomen ![]() _________________ MVH Lars Gustafsson. PCS Racing & GT3 Cup Challenge En vit Porsche med lång växelspak och utan bekvämligheter. |
||||
Re:
Tack. En gammel man gör så..... ![]() _________________ Jens Lanvin |
||||
MTECH ny seriesponsor 2013
OBS ny datum i kalendern ovan samt 1 race i Norge struket |
||||
Re: MTECH ny seriesponsor 2013
www.rejsa.nu/bankalender ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
Detta kommer bli kanon kul,PCSR tackar för inbjudan ifrån BMW. En hel helg med tyska kvalitetsbilar!! |
||||
Jag kunde ju inte hålla mig så jag skickade in anmälan också
![]() ![]() ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
10794 besök totalt |