Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3973 besök totalt |
Jag följde förarna Chris Midmark och Anders Holmberg i WestCoast Racings BMW M3 GT4 under hela säsongen i Swedish GT.
Delade upp det i två delar för att det inte skulle bli helt sjukt mycket bilder på en gång. Postar andra halvan under nästa vecka. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Tack, och tack för framsidepuffen. Utan rejsa hade jag nog inte varit där ute och fotograferat då jag inte haft det kontaktnät jag har idag inom racingen. ![]()
Tack! _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Serien smygstartade med något race 2010 för att 2011 köras ihop med Swedish Racing League. 2012 hamnade den som supportklass i TTA-paketet. Det har varit en hel del bra racing faktiskt där det en timme racet ofta avgjorts med liten marginal på de sista varven. Organisatoriskt har det tyvärr varit en del brister med förvirrade startuppställningar och annat konstigt. Loppen har eftersänds på Viasat Motor. Hur det blir nästa år är väl lite av ett frågetecken fortfarande. Några lopp kommer gå som support till STCC och några fristående. Det känns som att denna lovande serien kom lite i kläm när TTA/STCC skulle slås ihop tyvärr. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
3973 besök totalt |