Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1364 besök totalt |
KÖPES: Förstärknings plattor bakre stötdämpartorn Bmw
![]() ![]() Någon som har/ tillverkar eller vet någon som har/tillverkar dylika plator, hör av er ![]() ![]() /// Roffa _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Orginal ![]() Svetsas dom ? Över eller undersida ? Tjocklek ? _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Satt original på några Z3, nr 16: http://bmwfans.info/parts/catalog/Z3 3mm skulle jag tro, är inte tänkta att svetsas men om man vill så går det. Ska sitta på ovansidan, undersidan är redan avlastad av infästningen. _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
_________________ Andreas Trulsson (Allt över 1000kg är tungt) |
||||
![]() Har till och med för mig att dom är billigare.. Det var heavy duty-modellen du fick Markus. _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||
Re:
Marcus skrev "svetsat dit" men har läst till och från; Skall monteras på ovansidan utan svetsning eller med svetsning; Skall svetsas dit på undersidan ![]() ![]() Och vad gäller ang material och tjocklek på det. Och vad är fartfabrikens pris ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Dom som skruvas fast har nog en begränsad förmåga att förstärka. Att svetsa fast ger ju en klart bättre förstärkning. Personligen hade jag nog hellre svetsat på insidan. 3mm tjocka. Svetsa fast=svartstål. Skruva fast =rostfria.
Du får ett pm ![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
1364 besök totalt |