| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Cobra Roadster 7-stolar
|
1429 besök totalt |
|
Säljer nu mina Cobra-stolar pga för att jag har för avsikt att byta till något obekvämare.
Ärligt talat tycker riktigt bra om dessa men vill köra 6-punktsbälte i år och då blir det knepigt med dessa. Utifrån vad jag kunde se i mitt mörka garage så är de i utmärkt skick, kunde inte hitta några skador på dem alls. Att det bara är bild på den ena är för att den andra göms under aeroplåten, men det är ju passagerarstolen som rimligtvis är ännu mindre använd. Här finns en bättre bild på hur modellen ser ut för er som inte känner till den: http://www.ga1.se/cobra-roadster-7-r Om det är skinn eller vinyl är jag ärligt talat inte skolad nog att avgöra, men de som har koll kanske kan avgöra utifrån bilden. Priside: Bjuder någon 4.000kr för dem båda så är jag mycket nöjd, men kan släppa dem för 3.500kr om intresset är svalt. Kan sälja dem styckvis, men då till samma pris som för båda.
_________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
![]() |
SÄLJES
|
1429 besök totalt |