Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
7582 besök totalt |
SÄLJES: Garagerensning, stol, bälte, hjul, ljud, mätare m.m.
Lite hyllvärmare, eller bråte, som någon annan kanske har bättre nytta av? Bosch Compass, x-traljus. 500:-? ![]() Gislaved Nordfrost, 185/55-14" dubbade v-däck på plåtfälgar 4/100. 500:- ![]() GAS, 8" baslåda med inbyggt slutsteg. 400:-? ![]() Equus 1,5bars laddtrycksmätare Oljetempmätare Vattentempmätare ![]() 235/40-18 Pirelli Pzero Corsa R-däck, monterade på "BWA Racing" fälgar, bultcirkel 112x5 (suttit på en Audi, ett bilexempel: http://www.garaget.org/?car=523& ![]() En 4-stegs automatlåda A340E från Toyota (t.ex. Supra/Soarer m.m.), ska vara renoverad men tyvärr inget kvitto. Med Suprastick kontroller = externa knappar för olika växelprogram t.ex. ett manuellt läge med knappar på ratten. Finns även växellådsoljetempmätare, oljefilterflyttpryl. Bud! Grejorna finns i Linköping och priserna är förhandlingsbara. Kan skickas mot fraktkostnad. 0708-250023 _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Re: Stolen
Aaaaningen sent kanske, men joo jag har stolen kvar ![]() Har även en Innovative bredbandslambda med en analog mätare (54mm) med vit tavla. Lägg ett bud _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Uppdaterat annonsen med lite ytterligare stuff som bara samlar damm i garaget! Bättre att omvandlas till skojsaker till Datsun
![]() _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Re:
Den är komplett.... så när som på nippeln (svetsbung?) att svetsa fast och montera sonden i. Vet att jag haft sådana extra så det kanske går att skaka fram en. Kostar inte många tio:or annars. Tror jag betalade 50:- på Volvo (av alla ställen) för några år sedan. Kan ta lite mer aktuella foton imorrn ![]() _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Re:
Stolen är kvar, bottenmonterad, men det finns ett underrede en rektangulär form av ihopsvetsade plattjärn. Stolen är hel, men jag hoppas att du utifrån priset förstår att skicket är därefter ![]()
Var precis ute och mätte, de var 5, 5, 6, 7 mm. Massa mönster kvar men lite sisådär med antalet dubbar kvar. _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Re:
Det var högst bud lagom till jag hann skriva här... så fick editera och skriva att jag har ett bud på 700:-
Tjaa, men då hämtar du eller?? Först med störst sedelbunt får den! _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Re:
Tack det samma, snabb och smidig affär. Innovative lambdasonden är numer såld! _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Re:
Nix tyvärr inte _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Stolen såld till en slipad köpare
![]() /M Edit: kom på mig efteråt... ber om ursäkt för den otillåtna uppningen _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
Till topps
Annonsen uppdaterad, men det finns stuff kvar i garaget som kan komma till bättre användning!! Finns även div Audi S2 motorrelaterat på reservdelshyllan. _________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 busbil Alfa Romeo 75 -88 glassbil Toyota Celica ST -77 "...bil?" BMW I4 M50 -23, bruksbil +2x Aprilia Touno |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
7582 besök totalt |