Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (14889 totalt) |
SÅLD: Megane RS CUP 2011 Nurburg ring edition SÅLD
En Megane Coupe RS med CUP paket. Bilen är svartmetallic och uttagen 2011-01. En ägare och olycksfri. 3 800 mil. 160 000kr Utrustning CUP paket vilket innebär * fällbara RECARO stolar * Mekanisk diffbroms * Styvare krängningshämmare * Sänkt chassie Annan utrustning Handsfree blue tooth Renaults "race dator" Ingen taklucka AC USB ingång Led lysen Xenon som vrids när man svänger Regnsensor För att göra bilen till en riktig körmaskin har följande försiktiga modifiering gjorts * KW 3-vägs clubssportchassie med moderat hjulinställning som är en kompromiss mellan bana och gata (25 000kr) * Endless bromsbelägg (5 600kr) Juni 2012 * Mycket fräscha Goodyear Eagle F1 på orginalfälg * Vinterdäck 235/40 R 18 Michelin Pilot alpin PA3 Motor och drivlina orörd Jag har haft bilen som vardagsbil och ringenbil. Den är riktigt potent och väl ihopskruvad. Väl omhändertagen med extra oljebyten i motor och växellåda. Det finns massvis att läsa i min biltråd. INGA BYTEN Prist är inklusive originalchassie i kartong. Bilen är för närvarande registrerad i Luxemburg men planen är att sälja den med Svenska plåtar. Prutmån finns motsvarande jobbet att regga in bilen i Sverige. Tillbehör som kan köpas till (nypris). * 2 ggr SCHROT 4-pktsbälten (4 500kr) * Extra fälgar OZ Allegerita 4st 8,5*18 med Michelin Pilot Sport CUP fälgar syckpris 4500 (ca 20 000 kr) http://ralphsdack.jetshop.se/oz-alle ![]() Schroth bälten * 2 ![]() Infästning bak som gör att bilen transformeras från vardagsbil till Nurburgringracer på 2 minuter ![]() Fina lätta extrafälgar med Michelin Pilot Sport CUP däck ![]() _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Re:
OK tar och splittar upp dealen. Bälten och fälgar säljs separat och en prissänkning på det ![]() _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Re:
Svårt att få sin egen nuvarande bil såld sätter nog käppar i hjulet för många. Jag tycker det är ett bra pris och hade själv varit sugen på köp av din bil för detta priset om vetat att jag kunnat sälja min. //M _________________ Mato Saric |
||||||
Re:
OK tack för feedback. Lycka till med fsg då. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Re:
Jag tror att den möter ännu fler spekulanter på sin nuvarande hemort ![]() i passagerarstolen på bilen och kan intyga att den är fin och går som ett skott! _________________ -- |
||||||
Re:
Hur många cyklar får plats, Fredrik? _________________ Alexander Lapajne |
||||||
Re:
Inge OT tack. _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Bilen har varit hos Dr Kirfel i Adenau, gapa stort och säg Aaah
![]() Behandlingen blev ny olja+filter samt flong nya bromsskivor fram och nya endless fram $$$$$ ![]() Trots det samma pris _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
För samma slant kan du köpa följande bilar med 240-280hk...
SEAT leon cupra R ![]() Då får man inte: KW chassie RECAROstolar Mekanisk diffbroms Men man får ju Spanskt temperament, caramba ![]() _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Den e sjukt snabb!
http://www.youtube.com/watch?v=pCntM Porsche GT2 med Manthey 600hk kit _________________ Thomas W Mehr sein als schein |
||||||
Re:
Grym! _________________ //Alexander Modenius |
||||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (14889 totalt) |