| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW e46 323ci. Fint skick, bra utrustning.
|
1025 besök totalt |
|
SÄLJES: bmw e46 323ci. Fint skick, bra utrustning.
Hejsan. Jag går i velande tankar om att sälja eller byta min fina bmw 323ci e46. Bor i stockholm och parkerar mest i city, tycker bilen är i för bra skick för att få smaka på parkeringskador dagarna i ända. Kanske också kan vara bra att ha en mindre bil så man slipper leta plats i en timme innan man är nöjd. En annan sak som hägrar är ju automat så man slipper växla själv i vardagsbilen. Bilen ifråga är som ovan nämnt en bmw 323ci e46-99 som i skrivande stund har gått precis under 14300 mil. Bilen är enligt mitt tycke i mkt bra skick för sin ålder, visst den är ju 14år gammal så att säga att den är i nyskick vore givetvis en lögn. Bilen har fullstämplad servicebok och står på mkt fina dubbade vinterdäck. Har precis fått tillbaka bilen från lack då någon underbar människa tyckte det var kul att gå på den med nyckel. Blev en liten färgskillnad på dörren mot resten av bilen men absolut inte farligt om man jämför med det man kan se på röda bilar som fått lite ny färg. Sommardäck i ok skick på bmw m5 fälgar (kopior) samt en uppsättning väldigt slitna dubbfria vinterdäck på plåtfälg medföljer. Bilen har givetvis alla de bekvämligheter man kan behöva. Den (enligt mig) mysigaste inredning med sportstolar i halvskinn. -Farthållare. -Klima. -Elstolar med 3 minnen. -Elspeglar. -elrutor fram och bak. -eluppvärmd bakruta. -Faceliftens bakljus. Har inte heller hittat någon rost på bilen, det som finns att anmärka på är väl en spricka i framrutan, längst ner till höger och några stenskott i fronten. Alla Bilder i annonsen är tagna idag (13-02-25) Givetvis är bilen också besiktigad utan anmärkning samt skattad. Tänkbara byten skulle kunna vara bilar så som toyota iq, toyota aygo, audi a2, fiesta st, suzuki swift, lupo/lupo gti, polo/polo gti osv. Alternativt kan det vara intressant med en liknande bil som jag har fast automat och touring med dragkrok. Finns säkert ett flertal intressanta modeller jag kan vara intresserad av så ni som finner min annons intressant får väl helt enkelt höra av er. Pengar kan både ges och tas beroende på bytesbil. Ber om ursäkt för de dåliga mobilbilderna, fler sådana finns att tillgå om man vill se något annat.
Pris: 60 000:- Priset är givetvis prutbart vid snabb och smärtfri affär. Med vänliga hälsningar // Mathias matte@alive.se _________________ Mathias Hellström |
![]() |
SÄLJES
SÄLJES: BMW e46 323ci. Fint skick, bra utrustning.
|
1025 besök totalt |