| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Coilovers Porsche 996 GT3 2000 (SÅLDA!!!)
|
953 besök totalt |
|
Jag säljer en fin uppsättning kompletta coil-overs till 996 gt3 mk1, 5800 mil. Jättefint skick, såklart ingen vinterkörning eller dylikt! Om du kompletterar med topplagringar så kan du montera på "vanliga" 996 :-) Pris: 5900:- Bild kommer!
_________________ //Magnus Gens |
||
|
Re: SÄLJES: Coilovers Porsche 996 GT3 2000
Finns det nån chans i hela världen att detta kan funka på en boxster? :shifty2: _________________ Frederico Sandell Porsche Boxster - 97 - nuvarande Porsche 911 -69 - Såld Audi S2 -91 - Såld Subaru Impreza GT -99 "JRM-Racing" - Såld |
||
|
Hmmm... kanske?
Detta är en bra länk i alla fall: http://forums.rennlist.com/rennforum _________________ //Magnus Gens |
||
|
Re:
Ska försöka informera mig lite =) _________________ Frederico Sandell Porsche Boxster - 97 - nuvarande Porsche 911 -69 - Såld Audi S2 -91 - Såld Subaru Impreza GT -99 "JRM-Racing" - Såld |
||
|
Framvagnen är väl samma på Boxster som 996 C2, det är nog bakvagnen som behöver kollas...
Bra möjlighet att byta till gt3-krängare (om de passar??) etc också? Det finns väl några såna här på Rejsa också va? Uniball-topplagringar vill du väl dessutom ha ändå - det gör stoooor skillnad
_________________ //Magnus Gens |
||
|
Re:
Ja det verkar bli problem bak
Men jag är inte den spm ger sig, ska forska lite till och se
_________________ Frederico Sandell Porsche Boxster - 97 - nuvarande Porsche 911 -69 - Såld Audi S2 -91 - Såld Subaru Impreza GT -99 "JRM-Racing" - Såld |
||
![]() |
SÄLJES
|
953 besök totalt |