Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
666 besök totalt |
KÖPES: 16" R-däck och Belägg
Söker en uppsättning beggade men fräscha (ej torra och spruckna) 16" R-Däck som ska hålla några Trackdays under vår/sommar. Sen om någon köpt på sej race belägg som passar till Brembos 4-kolvs ok från slutet av nittitalet samt till bak på en Alfa GTV 3,0 -97. Tänkte att jag drar ut en annons här innan jag beställer nytt om någon ligger på lite belägg som inte kommer användas. _________________ Fredrik Abrahamsson |
||
Är priset rätt kan jag tänka mej en uppsättning som iaf håller ett par ggr. Har inte kört med R-däck tidigare och vill testa.
Jag bor i Kungsbacka men rör mej mycket i jobbet både i Skåne och Småland. Inga problem att hämta. _________________ Fredrik Abrahamsson |
||
Jag har fyra stycken Kumho V70A, 225/45-16 K90-hard liggande (på 8,0x16" fälgar till BMW) som jag skulle kunna tänka mig att skiljas från.
Kommer jag ihåg rätt är tre hyffsade och ett, det som gått vänster fram, ganska slitet. Kan kolla upp om storleken är rätt för dig. ![]() //M _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||
Re:
![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
_________________ Petter Wejsfelt BMW 328i -98 "BMW Cup" Ford Focus RS -10 *såld* Bilsport SS 1.25.84 Mantorp 1.33.66 Kinnekulle 1.02.14 Knutstorp 1.10.57 |
||
Re:
Har 2 st nya R888, aldrig använda, (fn monterade på fälg), som vintertid förvaras i +5 (R-däck har lite speciella förvaringskrav). http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p I 55-profil, vilket gör dom lite för höga för min del, men detsamma kanske inte gäller för dig? _________________ Paul Sjöholm - Kadett C i div förädlade varianter |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
666 besök totalt |