Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3271 besök totalt |
SÄLJES: Porsche 944 S2 -90 SÅLD!
Hej, Kollar intresset för min fina 944 S2 från 1990. Var tänkt att bygga trackdaybil av den men lite ändrade omständigheter har gjort att jag funderar på att sälja den. Jag kan därför inte ta byten! Den har inte taklucka, vilket ju är en fördel om man åker banmöten och har hjälm på sej. - 3 liters 4 cyl motor - 211 hk - Elhissar - Klima - osäker funktion - Diffbroms (tillvalskod 220) - Svart helskinn - Fina Continental däck - Ej taklucka - Baktorkaren borttagen och ersatt med 968 CS täckbrickor. Allt finns kvar att återställa. - Svartmetallic - Kvitton på tidigare service och underhåll. B la ny koppling 2010-11-12 (TA Sportvagn) Besiktad 2013-02-15 UA med en bra att veta: tutan ur funktion. Nästa besiktning: 2014-06-30 OBS! Bilen är nyservad 2013-04-10: - Kamrem - Balansrem - Övriga remmar - Oljebyte/filter - Tändstift - Luftfilter - Nya belägg fram (svarta Pagid) - Bromsoljebyte Prisidé: SÅLD Mail: quattroteam@gmail.com ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Upp! Bilen har inte gått 2 mil efter service! Priset diskuterar vi, helst på plats. Ej byten.
|
|
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
3271 besök totalt |