Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (50720 totalt) |
Radera tråd!
Tack. _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||
Ordnat! _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||
Som en sann volvofantast så blir jag alldeles till mig
![]() ![]() Björn jag har en stor plansch med en utav SRS bilarna på med ESAB reklamen som är tagen nånstans i utlandet ( ser ut som i Österike men du kanske kan hjälpa mig identifiera ? _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Hej Maciek, Klart jag kan hjälpa till, fixa en bild så ska jag nog kunna identifiera åt dig ![]() _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||
Radera tråd tack!
_________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||
Radera tråd tack!
_________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||
Var det denna som stod på Elmia för ett par år sen och såg stenhård ut? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
och huuur troor duuu att man skulle kunna skilja den från en 740 om det inte var för kromet ![]() Marknadsavdelningen har ju också ett finger med i spelet (va svårt det är att skriva ord som man hör i radioreklamen på ett roligt sätt, tjejen som låter gnällig ang kontantinsatsen för ett älvsbyhus eller liknande) ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||
[quote="P.P."]
Japp det stämmer bra! Det är inte ofta men ibland så får bilen lämna museet ![]() _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||
[quote="Magnus Thomé"]Mycket krom för att vara en touring car testbil
![]() Otroligt kul med såna här bakom-scenerna-bilder! Det kommer mera kära Magnus ![]() _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||
Radera tråd tack!
||
Radera tråd tack!
||
Precis min tanke när jag först kom över bilderna! _________________ Mvh Björn Ohlson Driver sidan www.240grupp-a.se Samarbetspartners: www.Dekaltrim.nu www.Estremo.se www.Teambild.se www.do88.se |
||
Tycker det är kul att läsa om klassningen av bilen också.
![]() Inte lätt att hitta någon av de bilarna i dag. http://flathood.saliv8.com/history.p _________________ Olle Danielsson #88 Stötdämparexperten |
||
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (50720 totalt) |