| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 6-punktsbälte Willans - SÅLD
|
1381 besök totalt |
|
6-punktsbälte säljes. Har aldrig använt det själv. Fästes lämpligast i bur bakom stolen.
Pris: Bud (jag kommer inte krångla...) Finns i Göteborg 0709559190 Mvh Gustav _________________ Gustav Hedelin |
||
|
_________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
||
|
Re:
Kom och hämta innan någon lägger ett högre bud! Lör em alt sön funkar.
Ring mig på 0709-559190 så löser vi biffen! Mvh Gustav _________________ Gustav Hedelin |
||
|
_________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
||
|
||
|
hej
bältet ser kanon ut men axel banden har bara en ögla i sig . det fanns inget fäste me från börja n ? tänkte bara om det låg hemma hos dig någon stans mvh/ jimmy _________________ jimmy gabrielsson Följ bygget mer i detalj på facebook "pulsar by jigab" jag säljer olja från Eurol på min hemsida www.jigabshoppen.se |
||
|
Re:
Det är allt, har inga andra fästen eller liknande... Mvh _________________ Gustav Hedelin |
||
|
||
|
||
|
fick tag i tillverkaren skall monteras med sk dog bone . typ en massiv stång som bultas i buren . blir kanon på min bil
||
![]() |
SÄLJES
|
1381 besök totalt |