| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Såld: Dubbelvinge till ex.vis Mazda Mx5
|
1347 besök totalt |
|
Komplett dubbelvinge med full justerbarhet. Egen design och byggd till Mazda Mx5 men går enkelt att montera på annan modell då den är gjord för att sitta på samma plats som bakre nummerplåt. Använd en säsong och mycket i gott skick. pihl_henrik80(a)hotmail.com 0765698209 eller PM.
_________________ H e n r i k P i h l |
||||
|
Hej är intresserad av vingen. Men hur bred är den? Och hur ser bladen ut i profil.
_________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
||||
|
Re:
Jag kan mäta den tidigast i nästa vecka. Men den är ungefär lika bred som en MX5:a. _________________ H e n r i k P i h l |
||||
|
Re:
Den är 140cm bred.
_________________ H e n r i k P i h l |
||||
|
Ok, ska se var det hamnar på min bil. Om det räcker till så köper jag den. Återkommer.
edit: Hade varit bättre med 150cm, men funkar säkert med denna oxå. Pm skickat _________________ Daniel Fredin -------------- Sierra Cosworth Superstage 1.17.71 Kinnekulle 54.51 BMW E46 compact 332i Kinnekulle 1.00.5 - ska under minuten 2023 |
||||
|
Annars är jag intresserad, om inte Fredin rycker den, jag är ju 2:a på annonsen (
)
edit: med närmare eftertanke, kanske inte, har några andra saker att ta tag i innan avancerad aero ska på bilen. jag avvaktar ett tag till... _________________ Martin W. Norlin "For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen." |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1347 besök totalt |