| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: 2,8l vr6 aaa motor -92 SÅLD!
|
1168 besök totalt |
|
pga ändrade planer säljes min vr6 maskin som var tänkt att rwd konverteras. Komplett maskin med allt! allt som behövs för att sätta den i en annan bil. kabelhärva boxar, servopump,koppling, generator startmotor......ja rubbet tom reläboxen och katten till passaten. Motorn är provkörd av mig innan jag själv lyfte ur den ur passaten. Oljetråget är kapat i pga rwd planerna. Pris Motor 1500kr, eller Bytes mot m50 trim eller 6 större spridare, turbo, 044 pump..... kom med förslag. Buda om priserna inte passar. Kan även tänka mig framstolar sportigare modell i byte. |
|
|
|
|
|
|
|
1500kr för allt jag har i vr6-väg, allt som behövs för att sätta den i annan bil. t.o.m. reläboxen från passaten.
ingen växellåda eller kylare dock, men kabelhärva, lambdasond, kisse, komplett maskin med alla tillbehör utom acpump för det fanns ingen. men servopump, startmotor, generator, oljepump,filterhus...mm...... Skulle själv ha satt den i en opel och köpte mig en fungerande donatorbil som jag själv slaktade.... Kommer inte på något mer..... bara fråga på. |
|
Asså kom o köp.
byter gärna mot bb-lambda. kabelhärba till ms1v3 med 6 tändspolar. koppling till bmw m50 eller zf-låda. |
![]() |
SÄLJES
|
1168 besök totalt |