Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3 >> 16276 besök totalt |
Var och fotade lite på helgens trevliga event
![]() ![]() Racepreppad MX5. ![]() Fulla rattutslag! ![]() Fin MGB! ![]() Liggläge i kurvan ![]() Ett koncentrerat ansiktsuttryck ![]() ![]() En av de sista riktiga Evosarna. ![]() ![]() ![]() ![]() Busig Clio som till synes är till salu ![]() Nästan hjullyft över krön ![]() Nytt idealspår med konan under bilen och högerhjulen på gräskanten ![]() Det där men namn och så på förarna låter jag vara osagt. Tack för en trevlig dag KSVK! _________________ Johan Andersson Mitsubishi Lancer Evolution III |
||||
Vad det gäller namn tror jag det är:
Viktor Jesper Björn Okänd Viktor Tobbe Matthias Peter Örjan Hans x2 Krister Captain Slow och Da King på tvåhjulingen. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Oh, en sak till: Henrik och Erik, ni har ett ovillkorligt fripass nästa körning. Ni skall bara sitta i varsin brassestol (kan tillhandahållas) med en kyld dryck bredvid bilen och kunna köra när ni vill. Ni fick stå alldeles för länge ute på banan och för det ber vi om ursäkt.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Jag skyller allt på Dogge ![]() SYnd du inte fick med hur man gör för att få en Suki att gå på tvären också....samt få retursladd.... Det var bara till att hålla stumt & hoppas att allt som var i vägen, skulle vara mjukare än bilen.....BANZAIII !!!! Men allt har något gott med sig & så även en dag med slalom. Nåt i framvagnen gör att bilen drar snett vid pådrag samt att tändningen stod tokfel..kan lova att den drar mycket bättre i motorn nu ![]() ![]() Skitrolig dag med en bana, jag misstänker, passade såväl byggsatser & minibilar som fullvuxna familje-transportörer ![]() Var inte rädda för att dra i folk till posteringarna nästa vända ![]() ![]() _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||||
Antar att du menar en röd Integra? Tror folk blev så chockade av att se en snabb Honda att dom helt glömde av att plåta den
![]() lite mer info om bilen ? _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||||
Elmoppen tillhörde största brodern Silfverling och var tillgänglig för alla som skulle flytta sig emellan posteringarna. Just nu grunnar vi på om det funkar bäst med piska eller morot för att fylla dem.
Det enda som överröstade Hondan när den passerade mållinjen första gången var det ljudet av våra kollektivt tappade hakor. Så mer Honda-info? JA TACK! _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Vi undrar alla ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Studie i spårval i nämnd kurva
![]() ![]() ![]() Men det fanns även en legend som satsade friskt och spann på ett av de första varven ![]() Men det är väl meningen, att forcera fram bristningsgränsen vid kontrollerade former. Och som den gick annars! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mer än så blev det inte. Tack KSVK för arrangemanget och P.P för kameralånen! Passar på att säga att det är extra roligt att se två startande som tidigare skådats på rattlåsracing iår som verkar göra sig väl i bägge dicipliner. Sånt gillar jag lite extra, "ideologiskt". Men samtidigt, idogt intressant blandning av bilar. Patrik Rydh: Fin film som gjorde sig bättre efter att första halvan klippts bort ![]() _________________ Olle Pellby |
||||
Är det dötiden i början (har klippt ner filmen, borde vara klart på tuben nu) du tänker på eller är det för att jag körde för sakta första halvan? ![]() _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||||
Hehe, precis, det var dötiden i början som jag av någon hjärndöd anledning satt och glodde igenom när filmen först kom upp häromdagen. Nu är det desto mer action! ![]() _________________ Olle Pellby |
||||
Johan, det där är ingen Alfasud, Detta är en Alfasud i sitt naturliga tillstånd:
![]() Det Tobbe kör är en GTV. Ser du skillnaden ![]() ![]() Mitt andra heat. Kolla in avgas-puffen ifrån Healeyn när den startar samtidigt som jag vänder tillbaka emot uppliningen ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Mina bilder hamnade här https://www.facebook.com/media/set/?
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
1, 2, 3 >> 16276 besök totalt |