| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: Honda Civic EK4 *SÅLD*
|
1369 besök totalt |
|
Tjenare! Intressekoll på bilen då jag egentligen inte behöver en bil. (Bo mitt i stan är kul har jag hört.) Perfekt för dig som vill ha en rolig gatbil eller tänker ge dig ut på banan, denna är redo för allt. Honda Civic EK4 2000, uttagen 2001. Svensksåld. 100% Rostfri. Aldrig vinterkörd. 99.89% buckelfri. Väldigt bra skick både inne som ute. Besiktigad utan problem. 12.200~ mil. Regelbundna oljebyten. Inredning bak är rensad. Kvitton finns. Nytt batteri. Nya framdäck. Ny stereo. Uppskattad vikt 1020Kg Halvtank MOTORRUM block/topp är helt orört 5zigen grenrör-lindat password jdm kolfiber valkuk vassare tändkablar (kommer ej på namnet nu) kolfiber tändstifts kåpa mugen stag fyllda motorfästen 2,5" skunk2 catback med Apple Racing ljuddämpare (Ska klara db-nivå på bana) BROMSAR prelude spec stålomspunna bromsslangar Hyfsat nya MG skivor och org belägg VÄXELLÅDA nerdrevad org låda s80 slutväxel s80 diff buddyclub shortshifter exedy steg 1 koppling exedy lättat svänghjul VÄGHÅLLNING d2 gen 3 coilovers med utbytta fjädrar till 10 kg,s runt om skunk2 camberkit fram blox camberkit bak d2 gen3 länkarmar ek9 krängningshämmare beak krängningshämmar infästning beak nedrestag bak mugen övre stag bak INREDNING sparco pro2000 förarstol sparco sprint passagerare sparco ratt läder omp Sabelt 4-punkts bälte ek9 kolfiber cluster ek9 växelspaks dammask grepp svarvad växelknopp rensad bakom framstolarna alla asfaltmattor = borta omklädda dörrsidor EXTERIÖR Jun vinge Jun front läpp ek9 bakläpp ek9 vindavvisare Sir bakspeglar borttagen bakrutetorkare ek9 grill ek9 front lyktor 15" Rota group N. Riktpris: 58.000 SEK (Jag är inte omöjlig vid smidig och trevlig affär) Söker EJ brevvänner, författare, kompisar eller kritiker, allt detta får jag gratis på jobb. Sökord: Honda, Civic, Vtec, EK4 Nås på mail " Pzychelactive@gmail.com " eller " 0723-506784 " MVH Fredrik
_________________ Fredrik Odén |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
1369 besök totalt |