Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
1135 besök totalt |
KÖPES: Mazda RX8 delar
Diverse delar till Mazda RX8 köpes. Eller tips på vart man hittar "rätt" delar. 6-växlad låda Svänghjul av lättare sort. Koppling som tål lite mera stryk. Grenrör som inte är gjutet. pihl_henrik80(a)hotmail.com 076-5698209 eller PM. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||
v-låda Rx8
Har en som 3:ans växel inte funkar på. Ge mig ett bud !!!!!!!!!! ![]() Frakten till Gbg tillkommer. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||
Re: v-låda Rx8
Nej, femväxlat går inte Lennart. Oavsett vilken växel det är som saknas! ![]() ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||
Re:
Tack, men jag behöver inte en hel bil med allt vad det innebär utan det är endast växellådan som jag söker i dagsläget. Växellådorna finns också att köpa via engelska ebay men jag tänkte spana av den svenska marknaden först. _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||
RX8 6-vxl låda, bakvagn, diff, ac, abs, tändspolar mm säljes
Tjenare Cyberoid, Blev tipsad av Lejban (Tobias Nyström) att du letade RX8 delar. Perfekt tajming. Hade tänkt att lägga upp annons i veckan. Jag har en låda i väldigt bra skick, 11 500 mil som ligger i garaget. Tyvärr kommer den inte hålla för nya motorn i min RX8. 7.0L Corvette LS7. Har iom det väldigt mycket delar, motorn är såld, framvagnen kommer behållas, men resten av drivlinan, fjäderpaket, bakvagn och allt runt omkring. Delarna kommer från RX8 2005 Shinka, så diffen är tex. lite vassare än 2007an som jag åker runt med till vardags. Slå gärna mig en signal eller maila. Tel. 0707-576746 Mail. michael@mgracing.se Sugen på följa ett RX8a bygge där vi byter från 1,3 liter till 7,0 liter? www.facebook.com/project.rise.se _________________ Michael Gumowski Sin Racing Group |
||
Re: RX8 6-vxl låda, bakvagn, diff, ac, abs, tändspolar mm sä
Hej Michael, Det låter intressant. Jag hör av mig! Tack för hjälpen Tobias. ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||
![]() |
KÖPES
![]() |
1135 besök totalt |