Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1630 besök totalt |
SÄLJES: Nissan Skyline r32 gtst -93
Dags att ta sig i kragen och minska bilparken. (För nya projekt) Köpte bilen 2008 av J-spec i Karlstad. Tror att den är den enda eller en av väldigt få med taklucka. 11500 mil Satte i en beg utbytesmotor i vintras. Varit undangömd i garaget i tre år innan dess. Har den vanliga utrustningen. RB20DET (2 liters rak 6:a med singelturbo) Min'es ECU 3" avgassystem Arc filterbox. Lättat svänghjul av mig (7.2 kg istället för 9.5) Högre laddtryck. Modernare Oljepump (N1) Egensvarvade Delrinbussningar i övre länkarmar fram. KYB Street Sport ställbara dämpare. Rays Volk Racing GTU 17" Splitfälgar. (Nypris idag 30000) GT-R Bodykitt Nismo Front Type R33 GTR vinge. Ac (Följer med i låda) Elektriskt infällbara Elspeglar, Elhissar. Bakhjulsdriven. Högerstyrd. Bilen är besiktigad och skattad och jag kör med den varje dag. Inte en utställningsbil i lacken. Pris 55000 kr eller bud. Billigast R32 Gts-T i Sverige. Kan tänka mig att bytas mot Mc. Triumph Legend/Thunderbird Sport. Ger inga pengar. ![]() ![]() Mvh Niklas Hjelte 0736784331 Nikel87@hotmail.com Jobbar i Norge så maila gärna. |
Upppppp.
Kan kanske byta mot roligt fordon i 25000 kr klassen. Gärna ovanligt och sportigt. |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1630 besök totalt |