| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW e36 328 m-sport /lätt banprepparerad
|
3224 besök totalt |
|
1998 BMW e36 328 m-sport paket från fabrik. Jag har ägt bilen sedan januari 2010 och har under den tiden kört ca 1100 mil. Den importerad från Tyskland år 2000, totalt 4 brukare av bilen. Väl underhållen och med fin servicehistorik. Bilen är inte vinterkörd på fem år, kanske länge tid så det finns ingen rost. Årsmodell: 1998 Miltal: 20900 M-sport paket interiört, exteriört samt chassi Sportstolar i tyg/alcantara Tygmattor Airbag förare + passagerare samt sidoairbag Tvåzons klimatanläggning som kyler väldigt bra Eletriska fönsterhissar Elstyrda backspeglar Centrallås Check control display utan pixelfel Tonade rutor (Ditech) 225/45 R17 Pirreli Pzero Nero ca 6-7mm kvar Delar som är utbytta eller modifierade under tiden jag ägt bilen Justerbar shortshift växelspak samt renoverat spakställ (schmiedmann) Fjäderbenstag fram och bak (Wiechers Sport) Gula Konistötdämpare (justerbara) Eibach fjädrar Nya spindelleder i bärarmarna fram (Mahle HD) Exentriska ärarmsbussningar fram (Avus motorsport) Nya förstärkta bussningar i ramen till bakaxeln (Mahle HD) Förstärkningsplåtar från m3 till bakaxelinsfästning ditsvetsade Övriga bussningar och leder i bakvagn oxå utbytta (Mahle HD) Renoverade bromsok runt om med mässingsbussningar från Millway Stålomspunna bromsslangar (Millway) Brembo MAX slitsade skivor fram med Carbotech belägg Standard Bremboskivor bak med Stoptech belägg Nya hjullager runt om K&N öppet luftfilter med värmeavskämning och rengörningskit (orginal luftfilterbox finns) Hjulinställning gjord i augusti Följande delar finns och följer med bilen M50 325 insug 8st r-däck 205/50 R15 varav 4st är på plåtfälg Orginal 16 tums fälgar Pris: 39000kr Kontakta mig via pm vid intresse Oskar Jönsson Simrishamn
_________________ Oskar Jönsson |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
3224 besök totalt |