Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1540 besök totalt |
1000 km Sportvagnar på Ringen 1970!
Häftiga kort. Titta och njut. ![]() ![]() http://www.nurburgring.de/event.php3 _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
När rutan om copyrigth poppat upp och du trycker på ok högerklicka då snabbt så kommer den vanliga menyn upp. ![]() (Edit: ..och då menar jag snabbt, nästan så att de båda klicken, vänster-höger, blir som ett.) (Edit 2: Eller håller du nere vänsterknappen och sedan trycker på höger, betydligt smidigare ![]() _________________ Mvh ola Persson ![]() |
||||
Alternativt kan du kolla i HTML-koden eller helt enkelt hålla ner vänster musknapp på bilden och sen draaaa ut den till skrivbordet (eller något annat ställe) |
||||
TACK det funkade. ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Ser ut som han skulle ha kört på något, som fått bilen att lätta. Fanns det några curbs på den tiden? Några ställen som det skulle kunna vara: Sydkurvan Quiddelbacher Höhe/Flugplatz Eventuellt Adenauer Forst Mellan Metzgesfeld/Kallenhard Hohe Acht Pflanzgarten Ingången till Schwalbenschwanz Galgenkopf Ev Hohen Rain _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
om jag skall vara ärlig och du lovar att inte berätta för någon så har jag stulit den från en annan "SITE" vilken kommer jag inte ihåg. Jag har bilden själv men inte så här liten som behövdes för att lägga den som avatar. Jag tycker att det här är en av dom häftigaste bilder som finns från Ringen. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Jag snodde också den bilden och använde i Ringers-loggan istället för den suddiga bil som är med i deras logga. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1540 besök totalt |