Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
1884 besök totalt |
SÄLJES: Citroen Saxo VTS - 8'000kr Nybes 13/11-18
Hej, skall sälja min Citroen Saxo VTS. Nås: Via PM här. Finns: i Göteborg/Kungälv Pris: 8'000 -> Tidigare 11'000kr innan 2013-11-25 Nybesiktigad idag 13/11-18 Har fixat och donat mycket med den under tiden jag ägt den, men nu skall den säljas bland annat för jag har köpt en ny bil och måste bli av med den fort. Tänkte turbokonvertera, därav oljeretur och fästen för IC, har även fixat en gjutjärnsgrenrör där jag gjort ett försök till att svetsa dit en fläns (sitter där nu, men vet ej om den spricker i framtiden?) Original huven sitter på som är lite skadad efter jag användt den som mall till pula ihop min hemmasnickrade glasfiber huv Bytt Motorolja Bytt Oljefilter Bytt Tändstift Bytt Luftfilter Bytt Katalysator Bytt Kopplingspaket Bytt Styrväxel (Gått ca 500mil sen ny) Bytt Båda innerskärmarna fram. Bytt Vindruta Bytt Båda ABS Sensorer bak. Bytt Hjullager fram båda sidor Bytt K-Stag båda sidor Bytt Tändspole Bytt Tändkablar Bytt Kamrem,Spännare,Löphjul Bytt Topplockspackning Bytt Topplocksbultar Bytt Ventiltätningar Slipat in ventiler Topp riktplanad Bättre begagnad startmotor Egengjord glasfiberhuv med huvlås (Org finns kvar, dock lackskador på huv) Oljetrycksmätare Oljeretur i oljetråg, med AN plugg. Mattsvarta fälgar Flyttat bak batteri Plockat bort reservhjul och sågat bort reservhjulsbalja/upphägning Front ombyggd med snabbfästen. Några bilder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
1884 besök totalt |