| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Saab 9-5 Aero kombi -02
|
3088 besök totalt |
|
Säljer min Saab 9-5 Aero kombi 2002 års modell. 23169mil, Skattad och besiktigad till och med 20140430. Stora kliman, halvskinn, färddator utan pixelfel, farthållare, snygga splittfälgar med fina Pirelli Zero 245/40x18 bak och 235/40x18 fram, fina dubbdäck på lättmetallfälgar, dragkrok, nybytt koppling till en förstärkt modell, chippad (går som f_n) Sportavgassystem, nya skivor och klossar runt om, en bil som måste provköras och tål att se på, tight och fin i fjädring och bussningar. En riktigt potent familjeracer som kommer gå många år till. Dragna kablar för slutsteg och baslåda till bakluckan. Tonade rutor runtom förutom framrutor och vindrutan. Vindavvisare (gör enorm skillnad). Då jag har hittat en bil jag är riktigt sugen på så är det bud som gäller säljer den inte för vad som helst men kom med ett bud så ska jag fundera på det, är det nån som är intresserad av byte så är det endast BMW e30, e36 (318is, 323,325,328) och e34 540 som är intressant och lägger inga pengar emellan men tar gärna.
_________________ Joakim Engström |
![]() |
SÄLJES
|
3088 besök totalt |