Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
804 besök totalt |
KÖPES: Glasfiber delar e36 Coupe
Hej Söker glasfiber/kolfiberdelar till min e36 coupe, främst huv och bagagelucka. //Simon _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
Jo, men just nu har dom slagit något sorts rekord i leveranstid!
Så jag tänkte om någon kanske hade liggandes gick det snabbare... Annars får Henke gjuta ![]() _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
_________________ Henrik Jolfsson * Kan laga allt i glasfiber. Har formar till det mesta inom seven, vingar och special delar * ( http://www.hjcc.se ) |
||||
Re:
Nej, compacten har sedan huven. _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
www.pesch.cz kanske kan va något?
Vi ska ev handla där snart så kanske kunde beställa tillsammans isåfall för att hålla fraktkostnaderna nere... Ev kör jag ner o hämtar grejorna på plats beroende på vad frakten går på. Så kan man ta med några plattor öl också ![]() _________________ Peter Barrdahl Peter @ norreskog . com |
||||
Re:
Vi ska med ha, kör du upp dom till oss då.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Re:
Pesch är billig, även på frakt så att åka till Tjeckien känns inte så lönt. Men jag vill gärna ha lite bättre kvalité på grejorna än vad han kan leverera. Tack ändå! _________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
Re:
haha du bor ju nästan i Norrland ![]() Vad ska ni ha där? ta de i PM istället _________________ Peter Barrdahl Peter @ norreskog . com |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
804 besök totalt |