| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
Renault Clio Sport 170hk 2001 - SÅLD
|
2 besök senaste veckan (2537 totalt) |
|
Dags att sälja min Clio sport då jag inte längre har behov av den. Bilen är en Renault Clio sport 2001, 170hk och tjänstevikt på ~1100kg = mycket pigg och rolig bil. Lågt miltal: < 11000 mil och överlag ett mycket bra skick med endast ett fåtal mindre skavanker. Besiktad utan anmärkning i November. - Justerbara konidämpare med sänkningsfjädrar runtom - Slitsade skivor - 3" downpipe och racekatalysator och 2,5" system bakåt med 2 dämpare - Sportstolar i mocka - 16" alufälgar med kumhodäck. Inköpt våren 2013 - Baklyktor från Ph2-clio - Takvinge - USB-bilstereo med blåtandshandsfree - Frontläpp i kolfiber, dock lackad mattsvart - Motorkåpa i kolfiber - oljekylare - Kamremmen bytt vid ~9000 mil - Dubbdäck på 15" alufälg kan medfölja - Hårdare motor- och växellådsfästen av grupp-N typ Bakstötfångare med Clio V6-look lackad i bilens färg finns kan medfölja bilen. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=91268&highlight= Pris: 35000kr mob: 0736-418311 Lite bilder:
|
|
Upp!
Är beredd att gå ner några tusen i pris om någon härifrån köper bilen så jag slipper mailprutare från blocket.se.
|
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
2 besök senaste veckan (2537 totalt) |