| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: GoPro Hero2 med flera tillbehör
|
1375 besök totalt |
|
Hej. Tänkte skaffa mig en till GoPro och det blir en Hero3. Så säljer denna då minneskort, batterier och hus inte är kompatibla. Det som följer med är det som finns på bilden förutom även en 12volts laddare som sitter "fast monterad" i banbilen. Även ett tredje batteri som sitter i kameran. Allt är original förutom silikonskyddet och den blåa kamerastativ adaptern.
Det svarta längst upp på bilden är ett enkelt silikon skydd. Det ena skalet är lite kraschat vid linsen. Stör absolut inte bildtagningen. Men inte vattentätt. Även hål på sidan för mikrofonsladd. Det andra är inte ens använt då vi hade en fin sommar Minnes kortet är ett SanDisk Extreme HD video 32GB level 10
Kan hämtas på Värmdö utanför Stockholm eller så skickas det. Vet faktiskt inte vad det kan vara värt så vi kör lite budgivning. _________________ M a r k u s E c k e r b r a n d h Porsche 924 |
|
Hmm en sådan vill jag ha, vet inte till vad men vill ha så 1500:- blir mitt bud.
Edit: Eftersom bud ligger på 1550:- så ger jag mig. _________________ Martin W. Norlin "For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen." |
![]() |
SÄLJES
|
1375 besök totalt |