Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Däck för banåka
![]() |
1476 besök totalt |
Gruppköp av DZ03G?
Hallå allesamman, Jag har själv varit rätt sugen på Dunlops DZ03G ett tag nu, och bestämde mig för att slutligen försöka göra ett ryck innan lågsäsongen är slut och priserna sticker iväg igen. Jag har varit i kontakt med Mr Tyre Motorsport som i princip verkar vara störst på Dunlops R-däck, och hört mig för som hastigast om priser. Dessa storlekar finns tillgängliga: http://www.mrtyremotorsport.co.uk/du De jag fått priser på är 235/40-18 och 245/40-18, £198 respektive £237.6 per däck inkl. VAT, exkl. frakt (beror på hur många vi blir, förstås). Dessa priser gäller för 1-3 set (totalt), min tanke är att först kolla vilka som är intresserade och av vilka dimensioner, för att sedan bunta ihop allting till en större order och be om en offert. Leveransen tänkte jag till mig i Stockholmsområdet, frakt till övriga landet går förstås att lösa på ett eller annat sätt till självkostnadspris. Tänkte göra det här så snart som möjligt, mot slutet av Februari eller början av Mars. Vad sägs? Intresselista (ange nick + antal däck och dimension): 1. Meantek, 4x 235/40-18 2. 3. _________________ ![]() Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
![]() |
Däck för banåka
![]() |
1476 besök totalt |