Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Sportstolar, Peugeot 309/205-'trim'
586 besök totalt
pät
Sundsvall
Här sen Aug 2011

Trådstartare

Tänkte göra mig av med lite saker som bara står i garaget och tar plats. Bättre om någon annan får nytta av det.

Det jag har till salu är:

2x nya oanvända sportstolar i PVC-skinn som är fällbara.

För dessa två vill jag ha 1500:-, kostade 3200:- när de köptes för några år sedan.

Har även lite Peugeot gott o blandat till salu,

bland annat en nyrenoverad bakaxel till Peugeot 309 (men passar på 205 också).
Denna är utrustad med grövre stavar och krängare än original, 25mm. Exakt samma setup som det körs med i rally och banracing.
Nya lager och jättefina bärarmar, allt är i jättebra skick. Bara sätta dit dina befintliga bromsar till den så har du en värstingbakaxel som håller i många många år. Är ju väldigt vanligt med trasiga bakaxlar på dessa bilar.

Sälljer den för 6000:- vilket är ungefärlig byggkostnad.

Har även 4st Peugeot 205/309 GTI-fälgar som jag inte har någon användning för. De har lite kantstötningar o så men hela och runda såvitt jag vet.
500:-

Dessutom har jag en ny skvalpplåt/oljefälla liggandes som ska passa Mi16-motorn och även GTI-motorn. Köptes från england för 1500:-, säljer den nu för 1000:-.

Har också en komplett röd Peugeot 205 GTI -89 (utan taklucka - ovanligt!) med MI16-motor med många fina tillbehör (Zender kjolpaket, vinge bl.a) som behöver kärlek som jag kan tänka mig att göra ett fint paketpris på om ni köper ovanstående saker.

Grejorna finns 1 mil utanför Sollefteå.

Kan mejla bilder på allt på begäran.
Går bra med mejl, SMS och telefon. Inga skambud eller bytesförslag tack.

http://www.blocket.se/vasternorrland/Sportstolar__Peugeot_309_205__tri . . . .

586 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande