Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1863 besök totalt |
I helgen har det varit Adelaide Motorsport Festival. Hade egentligen tänkt spendera dagen i garaget då mina förväntingar var förhållandevis låga, men ack så fel jag hade!
Tur att vädret övertalade mig att dra dit och ta en titt. ![]() Under lördagen har det körts hill climb och idag kördes det korta sprint-race man kunde anmäla sig till på en del av gamla F1-banan/nuvarande Clipsal 500-banan. Tanken var nog att det mest skulle vara uppvisning och för gatbilsklasserna släpptes bilarna iväg två och två. Men när det råkade hamna en GT-R och en MP4 12C jämte varandra så blev det plötsligt allvar såklart. Som tur var så verkade båda förarna ha koll på läget och bjöd på dagens klart mest spännande duell (där GT-R:en drog vassaste strået till slut). Ladda upp bilder till rejsa är toklångsamt härifrån så fler bilder finns på Dropbox-länken nedan. https://www.dropbox.com/sh/kr90hlty9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1863 besök totalt |