| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: vattenskoter sea doo RXP 215 -2007
|
1453 besök totalt |
|
Hej! Har en vattenskoter sea doo rxp 215 kompressor till salu! Renoverad impeller och splitring förra sommaren. Ny olja + filter mycket fin 80 Km/h kärra med tipp gjord för vattenskoter, nya 13" alufälgar och nästan nya däck. Riva racing avgassystem, fingeras, omsvetsat intgsgaller för mer vatten (bättre acceleration) Riva racing fenor som är ställbara i 3st lägen för stabilare och mycket bättre reaktion på styrning 2st nycklar varav en learning key Överdragstäcke Röd/vit färgsättning Mycket fin vattenskidlina ingår En mycket rolig leksak på vatten med grym acceleration och en toppfart på 62 knop Säljes pga bilprojekt Pris : 55.000kr bvsa Ring för mer info eller skicka ett email. 076-115 27 24 crosskart_101@hotmail.com |
|
|
|
har för mig den gått ca 150h minns inte riktigt, då den står på vinterförvaring just nu.
det är byte av 2st brickor på kompressoraxeln 1000:- för nya, ev byter jag dom innan försäljning. endast körd i sötvatten av mig. alltid förvarad i varmgarage. CE inte en blekaste ? |
|
|
|
|
![]() |
SÄLJES
|
1453 besök totalt |