| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
SÄLJES: BMW M3 e36 gärna byte mot kombi
|
4409 besök totalt |
|
Säljer nu min M3 -94 som har fungerat utmärkt under mitt ägande. RnB Kolfiber insug RnB optimerat chip, 8000rpm utan LMM Kattersättningsrör (katalysator monterad nu) Simons rostfritt sportavgas efter kat. Bilstein B16 pss9 clubsport coilovers Powerflex excentriska länkarms bussningar fram Powerflex bussningar länkarmar bak X-brace stag framvagn (M3 GT) PFC belägg fram Tarox slitsade skivor fram ferodo ds2500 bak Super blue bromsvätska Original fälgar med Federal 595 rs-r Samt 17" BBS kopior med khumo v700 R-däck svart alcantara 3.0 daytonaviolett coupé 6*vita blinkers 97-front bmw motorsport vinge Den är något lättad ca 100kg enligt föregående ägare, bagagerumsmatta, mattan i coupen, bortplockad AC osv Allt finns sparat i kartonger om man vill montera det igen. Jag använder bilen som bruksbil och kör direkt ut på banan utan att röra på en skruv. Monterar man kattersättningsröret sjunger bilen gudomligt! Jag köpte bilen av en här på rejsa och ser gärna att bilen fortsätter sin resa här på forumet, bilen hade gått 23200 mil när jag köpte den och nu har den gått 25100 mil, under mitt ägande har jag bytt filter och olja var 500e mil. Bakbromsarna byttes förra sommaren med skivor från BMW och belägg från Pean. Bilen är 20år gammal och har några dörruppslag osv, skulle även behöva några clips till en list osv om man är helpedant annars är det bara tuta och köra! Nybesiktigad idag 2014-07-07 Föregående säljannons: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Kontakt via PM i första hand då jag jobbar skift! Pris: 80.000:-
_________________ J1mmy @rv1dsson |
||
|
Re:
Hehe ja du är alltid välkommen att köpa tillbaka henne. Absolut en av dom bästa bilarna jag har ägt. Bilen blev för övrigt polerad och lackskyddad idag hos rekondhuset. Glömde även tillägga att byten kan vara intressanta mot en BMW touring eller annan kombi/SUV jag blir pappa i November så M3an måste bytas ut mot något lämpligare. e61, e91, X5 eller riktigt fin e39 osv
_________________ J1mmy @rv1dsson |
||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
|
4409 besök totalt |