| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Säljes: Peugeot 106 Rallye -97
|
1146 besök totalt |
|
Säljer nu min 106:a då tiden inte finns för den. Den säljs obesiktigad och avställd. Senast besiktigad 2013 och fick då nerslag på att airbag lampan lyser. I övrigt fullt fungerande. Original ratt och stolar är återmonterade. Går säkerligen att släcka lampan genom någon typ av fullösning men det får någon annan göra istället. (Typ ett 2 ohms motstånd...) Bilen har förutom standardutrustning (som inte är så mycket i en rallye...) GAZ coilovers, Rostfritt Grupp N system, Motorfästen från BakerBM. Totalt 3 ägare där jag och brorsan är två av dom. Osäker på miltalet men omkring 17-18000 har jag för mig. Pris: 6000 kr som den står.
För 7000 kr så får ni med 1st Sparco skalstol med fäste, OMP Replica ratt samt en uppsättning slitna 14" Toyo 888 på 405 fälgar. (har för mig att det är smygpunka på ett däck.) Pengarna från denna bil kommer oavkortat att gå till mitt 205 projekt så skambud kommer bara göra att 205:an får stå ännu längre i garaget. /Robert 076-80 87 477 Bilen finns i Hälleforsnäs (3 mil utanför Eskilstuna) _________________ Robert Briby ______________________________________ pugaction.se |
![]() |
SÄLJES
|
1146 besök totalt |