| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD!
|
1214 besök totalt |
|
SÅLD!
SÅLD! Till en mycket trevlig rejsare från Malmö. _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
|
Hej!
Finns lite mer info om klasser på denna sida : http://www.hbgkk.se/index.php?option Det är Cadetti, Micro och Mini som karossen avser. Man får börja med Cadetti året man fyller 7. Så i vårt fall Sonen fyllde 7 i Maj och men vi fick börja från 1/1/2015 (dvs när han var 6). Man kan flytta stolen och anpassa karten för storlek och det ingår pedalförlängare. Finns en ny stol som är lite mindre som man kan sätta så det passar. _________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
|
Re:
OK. Sonen är 10, så det kanske är mer intressant för mig med nåt lite större. _________________
Ny kulbil i garaget.
|
||
|
Re:
Hej! Den är kvar! Jag vet tyvärr inte vad det är för årsmodell exakt, bara att den är i väldigt bra skick.Om någon vet om det finns ett bra sätt att kolla årsmodellen kan jag göra det. /Steven
_________________ Steve Jenkins LMS Racingsektion Subaru Impreza USDM WRX++ JDM Mini 1975 E36 BMW Coupé- SÅLD Subaru Impreza Spec C - SÅLD Subaru Impreza STi 555 - SÅLD |
||
![]() |
SÄLJES
SÅLD!
|
1214 besök totalt |