Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
525 besök totalt |
KÖPES: E46 Bromsskivor köpes!
Skulle vilja ha tag i två vettiga E46 M3 3.2 skivor - schyssta original eller skojjiga aftermarket med alu bells - bara de är 325x28 och passar på en M3:a så! _________________ Henrik Eriksson Att saker rostar är verkligen ett tråkigt faktum i livet! |
Jag är kiiinkig värre...Iah har två st tvådelade skivor (ATE samma tillverkare som original) som sitter på min ena bil som renoveras. Skivorna har rullat på sin höjd 4 km, som NYA, "honingen" är kvar osv. Funderar på att sälja de då de saknar "MHS" inskriptionen på bellsen så att säg. Det är såna här skivor alltså, en höger och en vänster så klart: http://www.reservdelar24.se/ate-9577
2600 vill jag, de är NYA. Sitter på bilen, som inte används...PM om det är intressant. Säljer eventuellt som sagt, pga att jag vill ha "inskriptionen", helst ![]() _________________ David Illes M5 E34 93/11 M3 E36 Cab 97/11 M3 E36 Cab 98/01 M5 E39 98/06 M5 E39 00/03 |
Har två beggade såna. Köpte dom för att prova om dom passade. Det gjorde dom men jag skall ha nya. 1000kr. Finns söder om söder på södertörn. Kommer troligen att åka till Stjärnhov i helgen (träffpunkt 70)
_________________ Csaba Bergström |
![]() |
KÖPES
![]() |
525 besök totalt |