Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
7766 besök totalt |
Min jobbarkompis som har byggt Super-Amazonen frågade om jag var sugen på att hänga med ner till Knutstorp där Alfa-klubben skulle köra hela dagen.
Plåtade ju mest i passen där Filip körde, så känner ni er utanför, så beror det inte på att jag undvikit att fota vissa bilar, utan det bara blev så ![]() ![]() Det var onödigt att släpa med slicks, det fick man ju inte köra med. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Stort tack för dagen Filip och många tack till Alfa-gänget som ordnade detta! ![]() Är duktigt sugen på att skaffa en banbil själv efter dagen... Hoppas att det var OK att posta bilderna i denna delen av forumet, även om det inte var mer än någon bild på CARC-bilarna. Flytta annars ![]() |
||
Helt OK tycker jag! Gärna fler bilder, särskilt på den svarta 156an ![]() _________________ Sune Karlsson |
||
Är det bilder på era egna bilar får ni gärna använda dem
![]() Är detta rätt bil? Hade några till som synes, blev nästan 400 bilder igår. ![]() ![]() ![]() En bild till på Filips kärra ![]() |
||
|
||
|
||
|
||
Körde Bertone nr 33. Har du några bra actionbilder får du gärna skicka eller lägga upp.
|
||
|
||
Grymt snygga bilder
![]() ![]() Tack på förhand/Micke _________________ Michael Emilsson CAR # 6097 Alfa Romeo Giulia 2.2 Jtdm Alfa Romeo Brera 3.2 V6 Q4 Fiat Grande Punto 1.9 JTD Jaguar S-Type 4.0 V8 |
||
Höll på att krångla med lite olika inställningar på kameran, så bilderna har lite skumma färger... Men det fanns några till på din kärra iallafall
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Om du har några på en röd modern Giulietta så blir man ju väldigt glad, jag missade helt att fota detta banmöte. Var nog väldigt koncentrerad på körningen märkte jag efteråt ![]() _________________ Marcus Helgesson |
||
Nej, tyvärr, hade inget på den och med risk att få på skallen, så måste jag oftast bildgoogla när en viss Alfa-modell efterfrågas *skäms lite*
Har nog fått med de flesta vettiga bilderna. Har några fler på den som fick åka hjullastare, men det kanske inte är lika uppskattat ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
7766 besök totalt |