Svara på inlägget  Forumlista  ->  Våra race- och banåkarbilar
Honda Civic -00 Knutan på1.10.2, och nya hjullager bak.....
44 besök senaste veckan (65854 totalt) << Föreg. ämne | Nästa ämne >>
<<Föreg  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa>>
   
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  05 Mar 2019 07:23     Re: Citera

Jag hör vad ni tänker.
Det skulle ju faktiskt suga rätt hårt om man är på banan och vill ta av hjulet och en skruv snurrar med.
Jag får plocka av ett i helgen och mäta om man kan borra 4 nya hål.


bop skrev:
bra pris på legend-oken.
jag har typ samma ok på min prelude, men tog mina från en accord v6 cg2. 1600 för båda plus renoveringskit och arbete.
tror fan du kom billigare undan!

Kan inte uttala mig om pinnbultarna, men körnslag + cylinderlåsning, kanske?

bop - som glömt förnya hpc


Ja, sjukt att få Honda (nissin) originalok, renoverade för dom pengarna!
Dock va där lite missar... Syns i nästa uppdatering...

Det har inte jag heller gjort kom jag på nu
men så är har jag adminrättigheter, så jag ser ju medlemssidorna ändå...


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  05 Mar 2019 08:37     Citera

Då tar vi oss från April till 21 Maj 2018!


Ja bop, oken va det ja...
Tyckte damasken såg ut att sitta lite skumt


Jahapp, skäms på er på EraBenedux i Belgien. 3 av 4 damasker satt fel.
Mailade, men dom har inte någon kundkontakt, utan hänvisade mig att reklamera där jag köpte, Reservdelar24.


Orka skicka o ha sig, en timme senare va det fixat ändå ju.


Beställde monteringssats på reservdelar24 till 2 kolvs Legendok. Fick till enkolvsok prelude/crv... suck..


Fanns inte eftermarknads någonstans.
Honda original, 1600 jävla spänn för monteringsstas!!! Delar den med NSX..
Men, restad.. suck
Fram med vinkelslip och tång och modda enkolvsvarianten som kostade 89kr


Lite skillnad i alla fall.


Dit med dom.


Dit med bakvagnen


Dit med bakbromsarna


Original bromsservo.


Med detta kit så flyttar man upp huvudcylinder 25mm och borra nytt hål i pedal för att få vettig utväxling och inte stenhård pedal.

Pedalen va lite småjobbig när stolen fortfarande va kvar.
Fastnade, hade telefonen som ficklampa och lyckades med lillfingret ringa frun som va inne i huset och kunde komma ut o dra loss mig..


Och dit med Honed adaptern.


Bort med alla stålrör, skulle ju få dit stålomspunna slangar bak, och rören va rätt rostiga ändå.
ABS, den började va o-konsekvent förra året. Ibland tuggade den som den ska. Ibland låste man hjulen när jag stampa. Ingen felkod.
Så bort med den, och en annan bromskraftsfördelare köptes.


Så, över till motorn.
Dit med ARP pinnarna.


Skumma gropar i ventilsätena.
Kollade foton från när jag satte ihop förra gången, då va dom inte där. 110 mil!!!?? WTF!


Ventilen, såg ut som den studsat runt och snurrat typ.


Ont om tid, så fick bli en ghettovariant på att slipa ventilen.


Ett helt gäng med vändor med grov och fin pasta senare va både säte och ventil helt ok.


Men varför har det hänt?
Jag tror på för hårda ventilfjädrar. Som dessutom hade skumma skavmärken.


Sverige och danmark scannades. Inga nya hittades.
Brian, Kolstrup tuning, hade begagnade hemma.
Victor, en hondaklubbare, i Fjärås hade begagnade skunk2! Avsedda för mina Skunk2 kammar! Perfekt! Körde dit o hämta dagen efter.
Dagen efter det, spänna fast toppajäveln med alla satans Nm som ARP ska ha..


Ihop med allt.


Upp ur källaren och dit med lådan.


I bilen med den.


Skruva skruva.


Nya stålmuttrar från Paul, aka HQ-lights


Tyckte jag mätta bakvagnen noga.
Men, den blev någon cm bredare bak. oups.


Skärmkanterna behöver bytas, måste bara bygga ett garage först..
Där är rätt mycket rost på bilen överlag, så kanske får bli karossbyte om några år.. Tiden får utvisa.

i alla fall, grovjustera med släggan, och sedan finjustera med ett 2" rör.


8 mil inkörning, olja och filter bytt. Såg fint ut.



_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Niklas Falk
Fixhult



Här sen Apr 2004
Inlägg: 14577



Tipsa Facebook   Inlägg  05 Mar 2019 10:31     Re: Citera

Fixxe skrev:
Jag hör vad ni tänker.
Det skulle ju faktiskt suga rätt hårt om man är på banan och vill ta av hjulet och en skruv snurrar med.
Jag får plocka av ett i helgen och mäta om man kan borra 4 nya hål.
Kom tänka på en fullösning för att (kanske) rädda en sån situation. Slipa sexkant för liten hylsa på de ogängade (speed)nosarna på bultarna.
Det skulle kräva hjulhylsa med yttre sexkant eller liknande (som tändstifsthylsa) men det kan ju gå om det endast är kärvheten i gängorna som skall hållas emot (bulten börjar ju inte snurra i hålet förrän klämkraften släppt).
Blir lite som insexgreppet i änden på ARP-topplockspinnskruv och liknande.

Men räddningen är alltid att förvara bilen torrt och byta hjul minst tio gånger per år, då går det fint med torra gängor utan klet och inget fastnar.


_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  05 Mar 2019 10:50     Citera

tyvärr har jag carport hemma...
Men 10 gånger om året åker ju hjulen av o på i alla fall

Fått nytt förslag från en frassoskörande skåning... (dom brukar ju va bra på att behöva lösa konstiga problem... )

Pressa.
Hålet är (taget ur minnet) 12,5 idag och behöver bli 12,3
Svarva ett stegat dorn som har rätt inner diameter och 14-15 ytter och sedan pressa..

Har ett gammal nav hemma jag kan prova på först.


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  08 Mar 2019 13:16     Citera

Fredagsuppdatering!

25 Maj 2018!
Lastade av på Ljunbyhed hade den gått 15 mil.
Lastade upp efter avlustad dag hade den gått 32 mil.
Så 17 mil på fullgas typ

Kollade oljan ett par gånger. Inte dragit något alls.
Scotte låg bakom och kikade, inte en rökpuff. Skönt.

Kapade 1 sekund mot förra året ungefär.
Många fria varv, men bara första 6 varven som va utan passagerare.
Grymt fint väder, aldeles för varmt för att sätta varvtider ändå.

Grymt rolig dag i alla fall. Tack jobbet!



Juni 2018!
Gatbil är det ju! (typ...)
Lite meka, typ ny tuta, justera lite i mappen, osså en sväng till Carspect.


Handlar mycket matvaror hemifrån, så rakt över från carspect till Maxi drive in och hämta.
Hon tittade lite halvkonstigt när hon lastade i kassarna...


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Eddie Varvstopp
Kävlinge



Här sen Nov 2002
Inlägg: 2567



Tipsa Facebook   Inlägg  08 Mar 2019 15:35     Citera

verkligen härlig läsning och prydligt är det thumbs up


_________________
Edvin Persson
Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.tk
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  15 Mar 2019 10:25     Citera

September 2018!

Vårgårda, mitt i sommarvärmen... Superstagekopia med Hondaklubben.
Körning nr 1 avklarades finfint.
Körning nr 2 avklarades finfint, men, hade Scotte på övernattning, och mina framdäck va sopslut på vårgårda, så lånade hans bakdäck och satte fram, samma fälgar och däckbredd jag åkt fram.
I samband med detta började idéerna till nästa säsong..

Planen va att köra kinnekulle i september och då köra slut på de däck jag hade, och sedan meka i lugn o ro i vinter..

Men, första september, går i lugn o ro med familjen på NordenArk så kom erbjudande om Bilsport superstage, och satte eld i röva.
Bara sätta igång och göra allt som skulle göras under vintern, fast på en månad nu...

Göra mallar i kartong till vingen. (okej, detta gjordes i somras...)
Med lutning på bladet enligt tillverkaren, BYC i UK.


Vattenskurna i 4mm alu. Får bli svart pulverlack i vinter på dom. Hinns inte med nu..


Insåg snabbt när jag prova scottes bakhjul fram, att jag behövde nya framfälgar, och nya däck runt om.
Så 2st 9" 6ul från Tegiwa att ha fram. De gamla 8" får hamna bak.
Skilljer lite mellan Gen2 och Gen4...


Orkade inte bygga camberkit fram själv, så Tegiwa kunde ju lika gärna skicka med det oxå.


Hjullinställning med snören och måttband får duga så länge. Hoppas hinna med riktig innan Emmaboda.


9" framhjul, gamla 8" framhjulen hamnar bak.
Tillsammans med Dunlop Direzza 03g i 215-50-15 som mäter 231mm på slitytan,
Det går ju inte in! Varken fram eller bak.
Lösningen är ful? Ja lite.
Funktionell? Ja mycket.

Måtta tre gånger.


Kapa en gång.


Och vips, så va även lite rostproblem ur världen....


Vik ut kanterna. Svetsa ihop inner och ytterskärm igen.


Grunda, kitta, grunda, svart färg, och sist Carosol Bodyspray


Sen alu pop-nuts och skruva dit, med tätningslist.


Självklart, helst beställt ett M&M från japan..
Men 22000+tull+moms+frakt... njaeeeee
Detta gick på 1200kr
Den är ju trots allt ett budgetbygge fortfarande..............

Vingen svajjade lite väl bra, så tigade dit ett kryss när det satt på plats. I efterhand, kanske kass ur aerosynpunkt, borde satt krysset på stagen som går vertikalt ner i bakluckan...


Jovars, det får väl duga!


Maxxis r-däcken jag kört på innan, i 195-50-15
Mot Direzza 03g i 215-50-15


Dom va ett litet helvete att kränga på 9"... lär va ännu värre att få av...


Fram kapa jag bara upp skärmen och borrade lite hål och buntbandade upp innerskärmen i plast mot plåtskärmen.

Hann med en riktig hjulinställning innan det va dags för Emmaboda!

20mm spacers fram och 10mm bak beställdes.
Men eftersom jag inte fått dit ARP pinnskruven bak så fick jag åka 10 fram och 0 bak sålänge.
Fyller ut hjulhusen rätt okej ändå thumbs up


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Tonie Pettersson
Katrineholm



Här sen Jul 2004
Inlägg: 155



Tipsa Facebook   Inlägg  15 Mar 2019 13:18     Citera

Har läst denna tråd i smyg länge men måste nu slänga in ett hejarop. Skitfint det du gör, detta har blivit en favorittråd här på rejsa.


_________________
Tonie Pettersson
Vauxhall VX220
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  26 Mar 2019 10:03     Citera

Tack!

Nästa uppdatering, Superstage!


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
safe
Stockholm / Kalmar



Här sen Jan 2006
Inlägg: 1194



Tipsa Facebook   Inlägg  26 Mar 2019 10:44     Re: Citera

Fixxe skrev:
Lite dagsfärskt problem innan jag gör fler uppdateringar...

För att få ihop nya bakvagen fick jag beställa nya baknav.
Snålade (1000-1200kr per nav..) och köpte på reservdelar24 istället för honda original.

Pressade ur pinnskruvarna som satt i.
De ligger bredvid på bilden nedan.

Men, hålen va lite större än i originalnaven som arp är anpassade till, så arp glappar lite
Vilket gör att det inte går att dra fast hjulen.
Trots rak-lättringen snurrar de alltså när man ska spänna hjulet.


Jag fick samma problem på en av mina bilar. Jag tog migen och brände på två punkter på baksidan av varje skruv. Jag räknar med att detta kommer hålla så länge jag vill ha skruvarna på plats...


_________________
Magnus Wennerberg
Porsche 911 Targa -77
Porsche 911 Coupe -69
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
bop
Katrineholm



Här sen Maj 2018
Inlägg: 192



Tipsa Facebook   Inlägg  26 Mar 2019 12:27     Citera

jag är mer än lite avis på övre bärarmar med camberjustering... det bästa som går att hitta till min tjockis är justerbara spindelleder...

fixxe-byggda camberkit till prelude, prettyplease


_________________
Fredrik van Lienden
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Pontus Fyhr
Lund



Här sen Dec 2002
Inlägg: 3463



Tipsa Facebook   Inlägg  26 Mar 2019 12:31     Citera

9"

om du får några 8" över så.. uh.. säg till


_________________
Pontus Fyhr
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  26 Mar 2019 13:09     Citera

bop: hade jag bara haft tid hade jag tillverkat mer grejjer

Pontus: nja, 8" hamnade ju bak... Men två uppsättingar spinkiga 7" har jag över...


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
bop
Katrineholm



Här sen Maj 2018
Inlägg: 192



Tipsa Facebook   Inlägg  26 Mar 2019 17:02     Citera

Skulle gärna bygga en del saker själv, dock är inte förutsättningarna på min sida. Än.

Hursom blir hon riktigt snygg med milda breddare och porriga fälgar!


_________________
Fredrik van Lienden
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  09 Apr 2019 11:26     Citera

Emmaboda superstage! 5 oktober.

Bilen blev ju redo i tid och en riktigt hjulinställning fick jag ju till oxå!
Hämta polarens trailer dagen innan.
Ska lasta bilen, den har blivit för bred för hans trailer..
lite däckskav och ett par brädor så va den dock uppe..



Subarun är grym dragbil!
Lite undermotoriserad i rödljusen med 150/350 hk/nm. Men runt 0,92 med 1.5 ton släp bakom är inte illa.
och stabil som satan med släpet där bak!



Vilken dag det blev!
Fuktigt i början av dagen, lite duggregn vid 10-11. Man va lite orolig att det inte skulle torka upp under dagen.
Men blåste bra och vi körde för fullt, så efter lunch va banan helt torr och tiderna kröp nedåt!
Sist jag va där är nog 8 år sedan med CRXen. Den gick som fortast 1,27,80.

Civicen har jag hela tiden tänkte att den ska va en snäll gatbil med banambition.. Men den har nog blivit mer o mer banåkare..
Direzza däcken och nya hjulinställningen gjorde susen! insåg snabbt att jag körde för fegt.
1,24,12 blev bästa tiden, så att den är en snäll gatbil kan jag nog glömma...



Lånad ut bilen till Fege som bjöd in mig, och hoppades att han skulle sätta en 1,23 men han körde som bäst 1,25,10
Och dessutom skapade han lite vinterjobb för mig... haha
En breddare och en canard gick åt...



Nu står bilen på vinterförvaring. Inte hemma utan hyr in mig på en båtklubb.
Listan i vinter är rätt kort.
canard o breddaren.
pulverlacka vingfästena.
fixa baknaven så jag får dit ARP skruv
renovera OZ 16" och ha gatdäck
fixa tutan

Sen finns det lite till med bromskylning, splitter och så, men det får nog bli under våren/sommaren.


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  07 Jun 2019 08:49     Citera

Våruppdatering.
Hände inget med bilen när den stod på vinterförvaring, mer än underhållsladdade batteriet...
Hämtade hem den 13 april och monterade de nu pulverlackade vingfästena.
Gammal polare kör pulverlack hemma. Spana in! Går att göra grymt fina saker med pulver. Pearl, metallic osv.
http://d-lantz.se/




Grabben provsatt, jag får återkomma med den obligatoriska "stå på vingen bilden".




I höstas dök det upp en Function7 bakre försärkning för krängare.
Ovanligt av mig att köpa något jag kan tillverka, men den va så billig, och sprillans ny så..




2,5kg lättare än gamla hemmabyggda jag stressade ihop för 5 år sedan..




Som gathjul provade jag mina gamla OZ racing i 7x16" Passar in bra tycker jag. Lagom retro, lätta o snygga.
Fram med 20mm spacers, och bak utan för tillfället, kommer fylla ut hyffsat tror jag bara jag får dit spacersarna (måste fixa mina ARP långa pinnskruv först bara.)
Nästa vinter får dom en vända blästring och pulverlack, och nya dekaler.



_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  26 Jun 2019 14:40     Citera

Fixxes huvud i lördags: Två veckor kvar till Hondaklubbens superspecial konbana på Vårgårda. Lungt.
Söndag morgon kollar kallendern, ojoj 30de är ju på söndag! 1 vecka bara ju!!!

Upp med bilen, ur med oljan.
Gräver i hyllan efter oljefilter, har 4 nya Honda oem, men bara de till vanliga brukisen, de passar oxå men flödar sämre.. inget s2000 filter kvar hemma...
Kollar trippmätaren och "loggboken" 4 bankörningar och 178 mil sedan förra oljebytet...
Gamla oljan jättefin, och min hjärna säger: ett oljefilter dödar man inte på 178 mil. Oljan är bättre att byta.
Så snålar och byter bara olja

Sedan va det detta med att få dit ARP pinnskruvar i baknaven.
Hålen va ju lite stora.
Provade lite på ett gammalt nav först och hittade lagom mått/presstryck.

18mm cc på körnslagen (La i en M12 och ritade av skallen)
1,5 ton med pressen.


Funkade jättebra!
Pinnskruvarna fick pressas i likt de brukar och allt är ihop igen!


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2019 08:16     Citera

Så, vårgårda 30/6 med Hondaklubben
Varmt, va orolig att köra sönder däcken så började på ganska högt tryck.
De fina tiderna lyste med sin frånvaro..
Men efter 4-5 vändor gav jag det en chansning och sänkte trycket runt om med 4-5hg.
Vips, 1,08,1 som backades upp med 1,08,4 och 1,08,7.

På vägen hem: hmm något låter suspekt, äsch är nog bara en hylsa eller något i verktygslådan som plingar
Tömmer bilen, tar den till jobbet dagen efter. Samma ljud.
vänster bak, hjullager godnatt.
Så går det när man snålar och köper billigaste på Reservdelar 24...
Lika bra byta båda bak till bättre då.
Ringer Christer såklart. 3184kr för två! Herrejävlar!
Finns inte på lager i Belgien, men inte stoppat för beställning. Leveranstid: September..

Reservdelar24 får det bli!
Dom har NTN/SNR (NTN/SNR är ju oem leverantörer till många biltillverkare) för 700kr st. Finns på hyllan. Beställde två på tisdagen, 2/7

Måndag 8/7
På lunchen: ååå trackday med Japtuning i morgon ju, det vore najs!
Trackar paketet, det borde komma typ när som! En kvart senare kom SMSavin!
Ringer Stefan och kollar om där är platser kvar
Japp, bara 30ish anmälda!
Jag kommer! Ska bara byta båda bakhjulslagerna...
16,30, hämtar ut hjullagerna.
1 timme 5 minuter tog det att byta båda, i carporten, utan lyft, inkl pressa i ARP långa pinnskruvarna, som nu passade rakt av!
Packar bilen.

Made in Japan!!


Upp tidigt, till knutan! Inte kört där sedan 2008 trots att jag bara har 9 mil dit...

Grymt kul
Grymt obekväm med bromspunkter och känner mig sjukt feg.
Börjar på 1,15 tider på morgonen
Slutar på 1,10,2. Där är nog 1,09,9 i bilen. Bromsade på tok för tidigt på rakan hela tiden, och svårt att få till Liton.

Grym dag! Sjukt mycket körtid! Vid 14,30 hade jag kört 68 varv på fullgas och va helt slut i hjärnan.
Bilen skötte sig exemplariskt. Justering av däcktryck va det enda som gjordes på hela dagen.



Och en liten flyby på rakan



_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Eddie Varvstopp
Kävlinge



Här sen Nov 2002
Inlägg: 2567



Tipsa Facebook   Inlägg  10 Jul 2019 14:34     Citera

Som vanligt en mycket underhållande uppdatering thumbs up

Men nog tycker jag du kan ha lite högre målbild på knutan typ 1:08


_________________
Edvin Persson
Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.tk
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
jowe66
Gråbo



Här sen Jul 2019
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Tipsa Facebook   Inlägg  11 Jul 2019 06:49     Citera

Sjukt imponerande bygge, tokgillar så mkt eget arbete och lösningar.


_________________
Johan Weinö
Clover 7 No:8
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Fixxe
Halmstad



Här sen Okt 2004
Inlägg: 849


Trådstartare
Tipsa Facebook   Inlägg  11 Jul 2019 08:12     Citera

Eddie: Tack
Ja där är säkert 0,5 att hämta med lite mer körning eller 1,5sekuner annan förare...

jowe66: Tack! Jag gillar att hitta på konstigheter


_________________
Fredrik Heijel
www.hondaklubben.com
Civic -00 BilsportSS 1.24.12
Subaru Outback Summit 2,0D -17
Våra race- och banåkarbilar
Upp            Tillbaka
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Svara på inlägget  Forumlista  ->  Våra race- och banåkarbilar
Honda Civic -00 Knutan på1.10.2, och nya hjullager bak.....
44 besök senaste veckan (65854 totalt) << Föreg. ämne | Nästa ämne >>
<<Föreg  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa>>






Från request till första response:
sec (varav server render 0.194 sec)
Webbrowser render:
sec