| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Halvbur till BMW M3 E46
|
3 besök senaste veckan (1555 totalt) |
|
Halvbur till BMW E46 M3
Hej! Det är så att jag spekulerar lite i vad jag ska ha för bur i min BMW E46 M3. Det är en halvbur jag är ute efter, och en som går att skruva på plats. Jag hittade en Weicher halvbur på Schiedmann som verkade vara bra, men är där något bättre alternativ? Mvh Johan _________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
|
Re: Halvbur till BMW E46 M3
Bästa är väl att beställa direkt från Weicher? Om du inte är duktig på tyska kanske någon snäll själ här på rejsa kan hjälpa dig med exakt vad du ska ha så du får alla stag å sånt, jobbigt att inte få ett bältesstag t.ex.... |
||||
|
Re: Halvbur till BMW E46 M3
Ja det är kanske bättre det. Nja jag kan ju lite tyska själv men inte så värst mycket direkt. Och ja det är ju alltid bäst om det blir rätt första gången liksom _________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
|
Ppf har ett gruppköp från weichers på G just nu
Att tänka på när man handlar från weichers är att köpa en olackad,för målningen dom gör är ingen höjdare,sen är det alltid repor å skador när dom anländer. http://server.pure-pf.com/phpBB/view _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
|
Re:
Jaha okej tack för tipset! _________________ Johan Palmqvist BMW E46 M3 "CSL" Motorsport-chassi #038 BMW E46 M3 "Clubsport" -02 BMW E30 320i Coupé (Sport Evolution) -87 |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Halvbur till BMW M3 E46
|
3 besök senaste veckan (1555 totalt) |