Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2 >> 15651 besök totalt |
Hei
![]() Har smyg-surfat på dette eminente forum i flere år uten å lage egen prosjekt-tråd. Så nå er det på hög tid å gjore det. Etter å ha letat lenge og vel så hittade jeg bilen med stor B. Stort tack til Axel här på forumet för en rask og smidig affär. Vi talar om Bayerns stolthet ![]() _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||
Bilen köptes som sagt av Axel B. her på rejsa. Här er link til tidligare prosjekttråd för de som är interessert:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Bilen står just nu i Skåne hos min goda vänn Simon på Fartfabriken. Han och Tobbe har fått äran av att skruva klart innan sesongen Nordschleife 2015 drar i gång ![]() Stort tack till Simon och Tobbe som har tatt uppdraget ![]() Bilen var och är i mycket bra skick, men lite förbättringar finns det alltid rom for. Siste veckan har bilen fått ny diff, några nya bussningar, bromskylning etc. _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||
Hej Glenn!
![]() Han var snabb igång Simon! Kul å se att det jobbas ![]() Ska bli roligt att följa tråden! Ser fram emot första ringenbilden ![]() _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
||
Hei Axel! ska bli kul å teste den på Nordslingan i mars ![]() Oppdateringer kommer här i tråden så fort nåt spännande händer👍 _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||
Glenn du får ett grattis till, du köpte rätt bil tror jag, att du sedan lämnar den hos dessa killar är som att hälla grädde på mosen, det blir bara gottigare.
Jag hoppas vi ses där nere i år och får några härliga varv ihop! ![]() ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Grattis till ett bra köp!
Att diffen är kass är väl typ helt normalt. Det blir fint med en nyrenoverad. Var du intresserad av mitt avgassystem? /Blixten _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||
Vi ses garantert Johan ![]() _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||
Halloj Glenn!
Häftigt att du köpt BMW och struntat i den där Hondan! ![]() Ska bli skoj att se dig på Ringen med den. Kanske man kan få åka med något varv!? Kommer du till Skåne fler gånger får du höra av dig, vore trevligt att träffas och snacka BMW. L-P _________________ L-P Johnsson |
||
Hallo mr e30 ![]() Ja, nu är jag fast i bmw. Veldig nöjd enn så lenge. Klart du ska få åka med! Blir det Skåne tur kommer jag på Kuemmerling och schnitzel. Hälsa Lotta! _________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||
|
||
_________________ Glenn Melbye Clio RS 201 Ringtool "Kirfel edition'' |
||
Har jag sagt grattis Glenn
![]() Annars gör jag det nu, stort grattis till helt rätt Ringen verktyg ![]() Hoppas vi ses där nere och kan åka lite ihop ![]() ![]() _________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2 >> 15651 besök totalt |