| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÄLJES: Cromodora 16" Magnesium
|
2204 besök totalt |
|
2 st uppsättningar Cromodora Foss till BMW. Perfekt för små/mellanstora BMW eller om du ska åka BMW-cup klass Standard. 8x16", har tyvärr inte koll på ET men ska kolla det så snart jag åker till garaget. Raceskick på alla 8 hjulen. Pulverlackade våren -14, sedan körda 6 race i BMW-cup. Alla 8 med Dunlop Direzza 03or 205/55-16", grymt snabba... Orkar även med lite tyngre bil helt ok. 1400kg racevikt på min bil. Säljer som 2 olika set, men tror bara jag har fyra navkåpor så först till kvarn... 4st med dåliga däck, funkar väl kanske någon konåkning eller att ha som reservdäck. Jag har kört 5 kval + 9 race och en testdag på dessa så jag tycker dom är väldigt hållbara. 4000:- 4st med bra däck, ca 80%kvar, har gått ett kval, 3 race. Nästan en hel säsong i cupen kvar på dom. 7500:- Hör av dig om du vill köpa fälg eller däck löst, allt går att fixa. Även viss transport kan gå att få till. //Petter Wejsfelt
_________________ Petter Wejsfelt BMW 328i -98 "BMW Cup" Ford Focus RS -10 *såld* Bilsport SS 1.25.84 Mantorp 1.33.66 Kinnekulle 1.02.14 Knutstorp 1.10.57 |
![]() |
SÄLJES
|
2204 besök totalt |