Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
6334 besök totalt |
SÄLJES: formula 1000 i orginalskick
formula 1000 i ett bra renoveringsskick byggd i mitten sextiotalet detta är en äkta lo cost från barndomen renovera och åk racing eller gör en sfro och åk på gatan pris 25 000:- ![]() _________________ Bosse Lindahl |
Formel 1000
Jag har en sportvagns bok som skriver om denna klass. och var det inte så Bodola bilarna kom till. Om någon är intresserad. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
FIA
Ja i bland är det lite synt att RHK bara kör efter FIA klassade bilar ! och struntar i svensk motorhistoria. _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
Har du lite mer info om skick? Är den komplett med körbar motor, och vilket fabrikat på motor, förgasare, etc? Hur länge sedan var det den var igång? har du historia om vem som byggde bilen?
_________________ Olle Odsell teammedlem i Flying Fellows ERCup, ordf i Lotus Car Club of Sweden, ledamot i SBF Racingutskott |
bilen är i mycket bra skick
inte körbar pga motorn sönderfrusen all mekanik kommer från morris minor dvs motorn är en bmc a jag köpte bilen av personen som byggde den på sextiotalet så jag har viss dokumentation från byggtiden den är nog inte körd dom senasre 20-25 åren ![]() _________________ Bosse Lindahl |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
6334 besök totalt |