Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
3 besök senaste veckan (6322 totalt) |
SÄLJES: Rondell 0058 (Y-Rondell) 8,5x17 BMW 5x120 SÅLDA
Lite ändrade planer i fälgjungeln gör att jag funderar på att sälja mina Y-Rondell som jag tänkt göra iordning. De är i storleken 8,5x17 med ET13 och navhål 74mm. Perfekt att köra R-däck i 235-bredd, har detta på min andra uppsättning Rondellfälgar. Fälgarna köptes med avsikten att göras iordning så de är inte i bästa skick utseendemässigt. Mycket kantskrap och ingrott bromsdamm på två av fälgarna, en fälg har en liten bula som syns "fem över tolv" på första bilden och även på första detaljbilden. Det sitter nu någon form av MS-däck på. Pris för dessa 2000 kr. De finns i Kungsbacka utanför Göteborg. Hälsningar David Mail:davjo76@hotmail.com Mobil: 0707-982118 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EDIT: Lite bilder på kantskrap. Första bilden på fälgen med bulan. ![]() ![]() ![]() _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
Rondell
Vad är det för diameter på centrumhålet? Sprickor där "bulan" är? //mvh Urb. |
Jag har inte sett några sprickor, kanten är mest nertryckt tycker jag. Navhålet har jag inte mätt men de satt på en E39 har jag för mig vilket i så fall innebär 74mm. Jag kan ta en detaljbild och mäta mha centrumringar på tisdag.
EDIT: Navhålet är 74mm. Tog några bilder på kantskrap som ligger i första inlägget. Inga synliga sprickor. _________________ David Jovén BMW M4 BMW M3 3,2 -96 Såld |
![]() |
SÄLJES
![]() |
3 besök senaste veckan (6322 totalt) |