Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
2 besök senaste veckan (5908 totalt) |
SÄLJES: Träningskart 125cc 6-vxl [Såld]
Spontanköpte en Kart för nått år sedan, stora planer om billig åkning och kunna lära mig ratta bil, som det blev ingetingen av. Begränsat med tid, pengar och prioritering på Önos får mig att inse att platsen & pengarna behövs till annat, därför är denna leksak till salu. ToPKart MY-00 ram med en Pavesi lamellar My-98 Klass: KZ2 (Vattenkyld 6vxl 125 cc 4-hjuls bromsar) Vagn. Alfano laptimer. Extra fälgar med regndäck. Extra cylinder. Extra pipa. Behöver uppdateras med skydd för drev & kedja för att kunna träna. (vad jag vet) Se över bromsarna & lägg på nyare gummi, sedan är det klart. Troligen aldrig körd i regn. Vi börjar på 8kkr, för allt. Svara på PM eller telefon. Noll 7 noll - 6 6 sex 2 nio ett 9 _________________ Martin W. Norlin "For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen." |
Gjorde en prisjustering i första posten och det råkade bli en bump, sorry.
Inser att prisbilden varit helt fel, vad sägs om att börja på 8kkr och pruta därifrån? _________________ Martin W. Norlin "For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen." |
Ge mig ett höst-bud på karten.
Någon med mer tid & ambition som vill åka billig träningskart? _________________ Martin W. Norlin "For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen." |
_________________ Jimmy Pettersson www.emersonracetech.se Racingbil: Austin Mini ex castrolcup Bygger: Renault 5 TS Gr.2, Renault 5 special saloon |
Sist jag kollade reglerna var det kedje & skivbroms-skydd som ska till, så inga direkta hinder från att tävla, frånsett att livslängen på konkurrenskraftig material kort inom kartingen, så därav rubriken träningskart.
Min tanka var att träna körning, få fart i kroppen för en billig peng, köra klubbmästerskap. För högre serier är den föråldrad. Men det ska (vad jag vet) inte vara några hinder att tävla där den klassar in KZ2. _________________ Martin W. Norlin "For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen." |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
2 besök senaste veckan (5908 totalt) |