| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Köpa cellpaket till vattenkylare?
|
3059 besök totalt |
|
Jag undrar om nån vet vart man kan köpa lösa cellpaket utan gavlar till vettiga priser i Sverige? Vet att Sellholm har, men lite över min budget. //Tobbe _________________ Tobias Öberg och jag bygger/svetsar olika detaljer i alu/rostfritt,typ ic rör ,insug mm, kom med ideer så kanske det går att ordna. 073-5297882 |
||
|
Re: Köpa cellpaket till vattenkylare?
jag säljer cellpaket i den storlek du önskar. _________________ Roland Johansson |
||
|
Okej, har du nå riktpriser på elementen o har du olika tjocklekar också,eller nån hemsida?
Vet inte exakt mått ännu, men ska flytta bak kylaren i det nya rörchassie. //Tobbe _________________ Tobias Öberg och jag bygger/svetsar olika detaljer i alu/rostfritt,typ ic rör ,insug mm, kom med ideer så kanske det går att ordna. 073-5297882 |
||
|
Re:
nej, inga riktpriser. från 18mm tjocka cellpaket till 88mm tjocka cellpaket, även svängda paket, trekantiga _________________ Roland Johansson |
||
|
jag har köpt biltema kylae några ggr å svetsat på nya gavlar, finns en hel del olika mått alltid hemmna på hyllan
alltid rätt fint att kunna gå med tumstock å mäta lite själv _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||
|
Re:
Ja det är ju kanon //tobbe _________________ Tobias Öberg och jag bygger/svetsar olika detaljer i alu/rostfritt,typ ic rör ,insug mm, kom med ideer så kanske det går att ordna. 073-5297882 |
||
|
Här ifrån brukar jag köpa cellpaket, riktigt bra priser trotts frakten.
http://www.winnerracing.com/ |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
3059 besök totalt |